Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Truecaller - synka FB/LinkedIn/adress etc

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En smart funktion som Truecaller hade var att man kunde synka profilbilden from FB/LinkedIn och att den sökte upp adressen och la in på ens kontakter. Men det verkar som om den funktionen är borta i de senare versioner av Truecaller? Eller har de gömt sig någon annanstans? (Kör iOS 8.4 och Truecaller 5.6)

Edit: Hittade detta men hittar inte VAR man gör ändringar. "Automatically enrich your contacts with information and photos from Truecaller and various social networks (Twitter, Facebook, LinkedIn & Google+)"

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2015-08-20 12:40

Det där finns väl bl.a. i Facebook idag. Under inställningar och sedan Facebook.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2015-09-02 09:00

Jo men nu var ju frågan hur man gör det i Truecaller-appen, inte vilka andra appar som gör detta.
Även jag har sökt med ljus och lykta efter denna funktion men i appen men hittar den inte längre

Ursprungligen av bjorsi:

Jo men nu var ju frågan hur man gör det i Truecaller-appen, inte vilka andra appar som gör detta.
Även jag har sökt med ljus och lykta efter denna funktion men i appen men hittar den inte längre

Jag kontaktade supporten på TrueCaller och de sa så här:

Kim Long replied:
Hi,
This feature has been disabled for quite some time now. We are working on improving it’s capabilities and may be available again in the future.
Thank you.
Best regards,
Kim Long @ Truecaller

1
Bevaka tråden