Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa Apple Watch

Tråden skapades och har fått 1631 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Drygt 20 år mellan " Apple klockorna " Utvecklingen går i alla fall framåt. ⌚️

Ursprungligen av adress@mac:

Drygt 20 år mellan " Apple klockorna " Utvecklingen går i alla fall framåt. ⌚️

Ser rätt klumpig ut att ha på handleden

Ursprungligen av CekariYH:

Ser rätt klumpig ut att ha på handleden

Ändå är den före sin tid - den har väckningsfunktion. Det har inte  Watch ännu. Kommer med nästa uppdatering först. När den iMac kom - var den också före sin tid. Jag hade en blå - och en grön. ?

Ursprungligen av adress@mac:

Ändå är den före sin tid - den har väckningsfunktion. Det har inte  Watch ännu. Kommer med nästa uppdatering först. När den iMac kom - var den också före sin tid. Jag hade en blå - och en grön. ?

Eh, visst har den väckning vår Watch, fast den är för diskret för mig så använder den inte

Ursprungligen av CekariYH:

Eh, visst har den väckning vår Watch, fast den är för diskret för mig så använder den inte

Skulle aldrig vakna av det ljudet. Tänkte närmast när liggande läge kommer - ifall det även blir en högre signal - och kanske olika. Använder iPhone idag - med blixten till väckningsignal. Har alltid fungerat.

Ursprungligen av adress@mac:

Skulle aldrig vakna av det ljudet. Tänkte närmast när liggande läge kommer - ifall det även blir en högre signal - och kanske olika. Använder iPhone idag - med blixten till väckningsignal. Har alltid fungerat.

Japp, använder också en ringsignal eller två rättare sagt med några minuter mellanrum, Danger alarm och en klassisk som bara heter Alarm, omöjligt att inte vakna till

Undrar varför endast Sverige i Norden fått  Watch ännu ? Danmark - Norge och Finland är helt utan.
Kanske får dom  Watch 2 med en gång ?
Någon ide måste Apple ha - med endast 19 länder i " släppet ". Några idéer - om anledning ?

Ursprungligen av adress@mac:

Undrar varför endast Sverige i Norden fått  Watch ännu ? Danmark - Norge och Finland är helt utan.
Kanske får dom  Watch 2 med en gång ?
Någon ide måste Apple ha - med endast 19 länder i " släppet ". Några idéer - om anledning ?

Ingen aning? Trodde Norden skulle behandlas typ som ett land men där hade jag fel!

Ursprungligen av CekariYH:

Ingen aning? Trodde Norden skulle behandlas typ som ett land men där hade jag fel!

Ja man undrar ju vad tanken är från Apple.

Ursprungligen av adress@mac:

Ja man undrar ju vad tanken är från Apple.

Precis!

Ursprungligen av adress@mac:

Undrar varför endast Sverige i Norden fått  Watch ännu ? Danmark - Norge och Finland är helt utan.
Kanske får dom  Watch 2 med en gång ?
Någon ide måste Apple ha - med endast 19 länder i " släppet ". Några idéer - om anledning ?

Kan vara för att svenskarna är fruktansvärt snabba på att anamma ny teknik. En idé bara.

Ursprungligen av grenhall:

Kan vara för att svenskarna är fruktansvärt snabba på att anamma ny teknik. En idé bara.

Ja, vi är ju lite knäppa när det gäller att spendera på något vi inte ens visste skulle komma när vi var unga

Bevaka tråden