Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vmware 7 och El Capitan ?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som installerat Vmware Fusion 7 på El Capitan än och vet om det fungerar att köra ? Jag har nämligen Vmware för att klara av mitt jobb då alla program är bundna.

Ursprungligen av Stefan Willard:

Är det någon som installerat Vmware Fusion 7 på El Capitan än och vet om det fungerar att köra ? Jag har nämligen Vmware för att klara av mitt jobb då alla program är bundna.

Det fungerar bra med Windows 7 och i fullskärmsläge. Jag kör det på min dator. Unity view fungerar inte ännu.

Ursprungligen av matssoderstrom:

Det fungerar bra med Windows 7 och i fullskärmsläge. Jag kör det på min dator. Unity view fungerar inte ännu.

Okej Unity använder jag knappt ändå eftersom den inte gillar att jag kör 1920x1080 på mina 27" och har laptopens skärm aktiv. Då kan jag med andra ord köra in Capitan skarpt redan nu då. Fanns ju vissa funktioner där som jag är ivrig på att börja använda redan nu.

Sagt och gjort nu kör jag El Capitan som primärt operativ och Windows 10 via VMware funkar lika bra där som i Yosemite.

HiJack:
Någon som provat detsamma fast med Parallels Desktop 10 än? Yosemite och Win10 funkar utmärkt.

Känns ju krasst som om nu VMware fungerar torde ju parallels fungera . Jag antar att api:erna eller vad det nu kallas som styr ihop allt är mer lika varandra i Yosemite och El Capitan än vad mavericks och yosemite var.

1
Bevaka tråden