Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logitech lanserar varumärket Logi

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tillbehörstillverkaren Logitech skaffar ny logotyp och introducerar ett nytt varumärke.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • International user
  • 2015-07-08 13:49

Om inte logitech slutar med sin strategi att köpa upp konkurrensen och tillverka lågkvitets prylar med urusel mjukvara, kommer de inte att locka mig.
Jag totalvägrar logitech sen några år sen. Tyvärr lever jag ännu med några logitech prylar, men de fungerar bättre om man inte installerar deras drivrutiner.

Jag äger bara en logitech-pryl nu, men det är å andra sidan det oumbärliga iPad-tangentbordet som folk brukar fråga mig om när jag sitter och jobbar i offentligheten. Det är stor skillnad på deras billiga och dyrare produkter, däremot — har haft min beskärda del urusla logitech-möss och högtalare i mina dar. Kul om de lanserar mer kvalitativa produkter som polar väl med Apples grejor. ❤️??

  • Medlem
  • International user
  • 2015-07-08 22:59
Ursprungligen av Manglobe:

Jag äger bara en logitech-pryl nu, men det är å andra sidan det oumbärliga iPad-tangentbordet som folk brukar fråga mig om när jag sitter och jobbar i offentligheten. Det är stor skillnad på deras billiga och dyrare produkter, däremot — har haft min beskärda del urusla logitech-möss och högtalare i mina dar. Kul om de lanserar mer kvalitativa produkter som polar väl med Apples grejor. ❤️??

När det gäller tangentbord håller jag mig numera enbart till Apple eller Microsoft, Logitech har ju som bekant köpt upp merparten av resterande konkurensen iaf när det gäller traditionella tangentbord.

Vad gäller tangentbord till mobila enheter (bluetooth) verkar det ännu finnas en rätt hälsosam mängd av leverantörer. Däremot verkar det inte finnas några fungerande bluetooth tangentbord ämnade för stationära windows datorer. Gjorde en hel del undersökningar innan jag skaffa mitt MS tangentbord till jobb PCn.

1
Bevaka tråden