Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bing kan bli sökmotor i IOS

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Microsoft och sökmotorn Bing ligger bäst till att ta över som förinställd sökmotor i Safari när Googles avtal med Apple löper ut, enligt amerikanska analytiker.

Läs hela artikeln här

Bing är ju Bäng ibland, hittar helt fel ibland, eller så är det SBS

Nu kommer inte Google att försvinna utan det handlar bara om vilken som är förvald....hoppas jag

Ursprungligen av Megolon:

Nu kommer inte Google att försvinna utan det handlar bara om vilken som är förvald....hoppas jag

Hoppas jag med, men om Apple inte förnyar kontraktet med Google riskerar det att bli som med Kartor ett tag är jag rädd för.

Jag kör numera med Duck Duck Go och är nöjd

Ursprungligen av BlackSmp:

Jag kör numera med Duck Duck Go och är nöjd

Har också kört med den till och från men tycker inte den hittar allt det jag vill heller, men hellre den än Bing.

Bing är en särdeles korrupt sökmotor som jag verkligen hoppas Apple inte väljer som förvald sökmotor. Skriver man in ett företag man letar efter rätt stavat och allt så propsar ändå Bing på att länka en till något annat som stavas annorlunda som MS/Bing får kickbacks ifrån.
Troligen så hotar Apple bara med Bing för att klämma ut mer pengar från Google.

Ursprungligen av Perobous:

Bing är en särdeles korrupt sökmotor som jag verkligen hoppas Apple inte väljer som förvald sökmotor. Skriver man in ett företag man letar efter rätt stavat och allt så propsar ändå Bing på att länka en till något annat som stavas annorlunda som MS/Bing får kickbacks ifrån.
Troligen så hotar Apple bara med Bing för att klämma ut mer pengar från Google.

Tja, Google är väl inte heller helt fritt från korruption i sådana fall

Ursprungligen av BlackSmp:

Tja, Google är väl inte heller helt fritt från korruption i sådana fall

Självklart inte , men Google funkar ju hyfsat bra och tvingar ytterst sällan på en helt felaktiga länkar vilket Bing gjorde rutinmässigt när jag provade en windowsphone. Bing funkade helt hopplöst så varje gång man ville ha relevanta resultat så fick man använda google istället tyvärr så gick det inte (av MS-förklarliga skäl) att ställa in Google som default.

1
Bevaka tråden