Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple hjälper användare byta från Android

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Med IOS 9 kommer också en app för att hjälpa användare att flytta från Android till IOS.

Läs hela artikeln här

Smart. Elegant.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2015-06-09 19:12
Citat:

Android har än så länge en större marknadsandel än IOS

Apple kommer aldrig få större marknadsandel än android utan budgetlurar och det är inte Apple's grej

  • Medlem
  • 2015-06-09 22:04

Hade varit imponerande om den även hjälpte iOS-användare att byta till Android.

Ursprungligen av cdecl:

Hade varit imponerande om den även hjälpte iOS-användare att byta till Android.

Nej utan bara dumt.

  • Medlem
  • 2015-06-10 09:12
Ursprungligen av grenhall:

Nej utan bara dumt.

Snarare en fin gest. Jag skulle i alla fall definitivt se iOS som ett större alternativ om det var lättare att byta från det, och jag tror inte att jag är ensam om det.

Ursprungligen av Json_81:

Apple kommer aldrig få större marknadsandel än android utan budgetlurar och det är inte Apple's grej

Men ändå är det många som byter och många som köpte en Iphone 6 som sin första Iphone. Tror inte Apples mål är att bli störst, men klart de måste locka över lite folk. Befintliga Iphone-användare uppgraderar inte sin telefon varje år.

Ursprungligen av cdecl:

Hade varit imponerande om den även hjälpte iOS-användare att byta till Android.

Nu finns det ju redan flera verktyg som hjälper dig med det. HTC:s verktyg som jag testade var det inga fel på.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2015-06-10 11:46
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Men ändå är det många som byter och många som köpte en Iphone 6 som sin första Iphone. Tror inte Apples mål är att bli störst, men klart de måste locka över lite folk. Befintliga Iphone-användare uppgraderar inte sin telefon varje år.

Absolut, så är det ju.

1
Bevaka tråden