Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa Apple Watch

Tråden skapades och har fått 1631 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-05-18 19:32

Ingen som har en 42mm Apple Watch Sport över? Skicka PM isf - Köper direkt till sambon!
Rädd att hon ska lägga beslag på min snart...

Ursprungligen av phoricu:

Ingen som har en 42mm Apple Watch Sport över? Skicka PM isf - Köper direkt till sambon!
Rädd att hon ska lägga beslag på min snart...

Jag har om 5-7 veckor...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-05-18 20:09
Ursprungligen av grenhall:

Jag har om 5-7 veckor...

Haha thx

Ursprungligen av phoricu:

Ingen som har en 42mm Apple Watch Sport över? Skicka PM isf - Köper direkt till sambon!
Rädd att hon ska lägga beslag på min snart...

För 500:- kan du få titta på min

Tjoho! Båda mina, beställda den 14 resp. 30 april har äntligen fått leveransdatum. 22-29 juni. Den första en 42 mm AWS från med svart armband, den andra silver med vitt.

Ursprungligen av pmarriott:

Tjoho! Båda mina, beställda den 14 resp. 30 april har äntligen fått leveransdatum. 22-29 juni. Den första en 42 mm AWS från med svart armband, den andra silver med vitt.

Alla har fått antingen 22-29 eller som jag 25:e juni till den 9:e juli. Även de som beställde idag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-05-18 21:19
Ursprungligen av CekariYH:

För 500:- kan du få titta på min

Verkar onödigt då jag har en på handleden

Ursprungligen av phoricu:

Verkar onödigt då jag har en på handleden

Skicka sambon då

Shipment arrived at incorrect facility. Sent to correct destination EAST MIDLANDS - UK 21:36

Puckon, hoppas inte mitt paket missar planet under natten pga det.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-18 23:15
Ursprungligen av simulacra:

Shipment arrived at incorrect facility. Sent to correct destination EAST MIDLANDS - UK 21:36

Puckon, hoppas inte mitt paket missr st planet under natten pga det.

Fan vad bull...din kom inte ens ut från UK innan den skickades fel, min hann iaf till Köpenhamn innan det gick åt pipsvängen

Ursprungligen av zinned:

Fan vad bull...din kom inte ens ut från UK innan den skickades fel, min hann iaf till Köpenhamn innan det gick åt pipsvängen

Kommer den bara till Arlanda så ordnar det sig nog eftersom det då bara är ngn timmes bilfärd till mig, men innan dess vet man ju inte. Jag trodde att speditörernas system var så automatiserade att såna här misstag inte inträffar.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-18 23:52
Ursprungligen av simulacra:

Kommer den bara till Arlanda så ordnar det sig nog eftersom det då bara är ngn timmes bilfärd till mig, men innan dess vet man ju inte. Jag trodde att speditörernas system var så automatiserade att såna här misstag inte inträffar.

Det tror man år 2015 men där är så många variabler där mänskliga faktorn finns fortfarande...

Datumet då DHL uppskattar att den är framme är iaf oförändrat så det är iaf en fördel.

Nu har paketet iaf lämnat East Midlands men den enda DHL-flighten som är på väg ut från UK går till CPH, hoppas inte paketet behöver studsa runt halva Skandinavien nu

Ursprungligen av simulacra:

Nu har paketet iaf lämnat East Midlands men den enda DHL-flighten som är på väg ut från UK går till CPH, hoppas inte paketet behöver studsa runt halva Skandinavien nu

Du har väl inte suttit uppe hela natten och spårat ditt paket? ?

Mitt studsade via Lepzig som det brukar och är i luften på väg till Arlanda nu.

Ursprungligen av BlackSmp:

Du har väl inte suttit uppe hela natten och spårat ditt paket? ?

Mitt studsade via Lepzig som det brukar och är i luften på väg till Arlanda nu.

Nä, jag jobbade natt, men det ser iaf ut som om våra är på samma plan som just nu landar på ARN

Ursprungligen av simulacra:

Nä, jag jobbade natt, men det ser iaf ut som om våra är på samma plan som just nu landar på ARN

Aha, jajjamen mitt är processed i Stockholm. Så nu väntar jag bara på ARN-out for delivery vilket alltid ser lika roligt ut när jag vet att det är ca 1000 km mellan ARN och mig.

Första gången så blev jag deprimerad men nu har jag lärt mig att inte bry mig om att det står ARN - den kommer under dagen (bara status slår om)

Ursprungligen av BlackSmp:

Aha, jajjamen mitt är processed i Stockholm. Så nu väntar jag bara på ARN-out for delivery vilket alltid ser lika roligt ut när jag vet att det är ca 1000 km mellan ARN och mig.

Första gången så blev jag deprimerad men nu har jag lärt mig att inte bry mig om att det står ARN - den kommer under dagen (bara status slår om)

Enligt trackingen är min levererad till expiditionen på jobbet nu, så nu måste jag åka in och hämta den innan jag kommer tillbaka till jobbet kl 23 inatt för att görja jobba

Finns en uppdatering nu som gör Siri på svenska samt svenska språket. Kanske beror på att aw är nära att lanseras i Sverige

Finally lite rörelse, snart så...

Ursprungligen av p6jkf6tt6n:

Finally lite rörelse, snart så...

Det var väl på tiden.

Skönt! Hoppas alla klockor som beställdes under april/maj kommer innan de anländer till butik bara.

Nu är det många som skall tjäna pengar på Tradera och Blocket. Sport 42 mm för 9500kr och folk köper som galningar. Klart snabbaste sättet att få en i handen - men det kostar. Blir fler annonser för varje dag. Enligt omdömen även folk som fått - och är nöjda. ( efter att betalat 9500:-). Det finns även högre pricer.
Tradera har också lösa armband 38-42 svart och vitt. Ser ok ut på bild - men priset 299kr - låter ju inte som kvalité precis. Kanske man skall ta hem ett bara för att testa.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-19 23:53
Ursprungligen av adress@mac:

Tradera har också lösa armband 38-42 svart och vitt. Ser ok ut på bild - men priset 299kr - låter ju inte som kvalité precis. Kanske man skall ta hem ett bara för att testa.

Hittar du en milanese-loop från Apple nånstans så säg till

Ursprungligen av zinned:

Hittar du en milanese-loop från Apple nånstans så säg till

Det lär väl ta ett tag innan den varianten dyker upp. Skulle kunna tänka mig den också. Men än så länge blir det läder. Ser jag ngt - skriker jag till. Priset skulle vara intressant.

Ursprungligen av adress@mac:

Det lär väl ta ett tag innan den varianten dyker upp. Skulle kunna tänka mig den också. Men än så länge blir det läder. Ser jag ngt - skriker jag till. Priset skulle vara intressant.

Jag gissar på att Apples armband kommer ligga på typ 450-500:- för sport och då känns inte kinabanden lika heta för 299:-. Band lär det finnas vid lansering i Sverige i juni.

Vad tror ni folk är beredda att betala för en ouppackad "Apple Watch 42mm Stainless Steel Case with Link Bracelet"?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-20 09:14
Ursprungligen av Magnusalmgren:

Vad tror ni folk är beredda att betala för en ouppackad "Apple Watch 42mm Stainless Steel Case with Link Bracelet"?

Oj, svårt. Just att det är link bracelet gör det hela svårt för det begränsar målgruppen en hel del då den kostar så pass mycket pengar.

Gah, dilemma. Var på Apple store Berlin och testade klockor. Var så säker på 42mm men 38:an är helt klart mer "dressy" och mindre vräkig. När jag kommer hem ikväll har jag tre klockor varav två ska ut på blocket. Men vilka! Kan inte bestämma mig...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-05-20 10:22
Ursprungligen av Per Ejeklint:

Gah, dilemma. Var på Apple store Berlin och testade klockor. Var så säker på 42mm men 38:an är helt klart mer "dressy" och mindre vräkig. När jag kommer hem ikväll har jag tre klockor varav två ska ut på blocket. Men vilka! Kan inte bestämma mig...

Dessa problem, dessa problem...

Men var köpte du dem? Jag fick höra idag av en kollega att hans bekant hade precis köpt två stycken klockor i Paris - i Apple Store!! Låter som rena vansinnet då de inte ska sälja i butik ännu men jo, så var det. Det var alltså inte i butiken Colette i Paris utan i deras faktiska Apple Store.

Ursprungligen av zinned:

Dessa problem, dessa problem...

Men var köpte du dem? Jag fick höra idag av en kollega att hans bekant hade precis köpt två stycken klockor i Paris - i Apple Store!! Låter som rena vansinnet då de inte ska sälja i butik ännu men jo, så var det. Det var alltså inte i butiken Colette i Paris utan i deras faktiska Apple Store.

The Corner. Hade en modell att välja på. 38mm SS med vitt sportband.

Bevaka tråden