Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Raderade mail återskapas automatiskt i iOS8.3!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2015-04-23 15:22

Jag blir satans galen på mail-appen i iOS 8.3!
När jag swipar åt vänster för att radera mail och trycker radera så försvinner ju mailet. Men så fort jag går ur mail-appen så återuppstår brevhel***t igen! När jag har raderat samma brev 2-3 gånger så brukar det inte dyka upp igen efteråt. Använder mig av ett @outlook-konto. (IMAP)
Har provat att radera kontot och sedan lägga in det igen i mail-inställningarna. Men det blir aldrig någon skillnad.

Trött är bara förnamnet på vad jag blir på detta sat**s mög! Någon med förslag? Orkar inte återställa hela telefonen pga denna skit.

Senast redigerat 2015-04-23 15:46
Ursprungligen av Dalle:

Jag blir satans galen på mail-appen i iOS 8.3!
När jag swipar åt vänster för att radera mail och trycker radera så försvinner ju mailet. Men så fort jag går ur mail-appen så återuppstår brevhel***t igen! När jag har raderat samma brev 2-3 gånger så brukar det inte dyka upp igen efteråt. Använder mig av ett @outlook-konto. (IMAP)
Har provat att radera kontot och sedan lägga in det igen i mail-inställningarna. Men det blir aldrig någon skillnad.

Trött är bara förnamnet på vad jag blir på detta sat**s mög! Någon med förslag? Orkar inte återställa hela telefonen pga denna skit.

Det är troligtvis ett serverproblem, eftersom den uppenbarligen inte raderar brevet och sen synkas det tillbaka. Mindre troligt att det inte raderas lokalt i din iPhone.

  • Medlem
  • 2015-05-08 11:39

Jag löste problemet med att radera kontot från telefonen och sedan lägga till det igen.

1
Bevaka tråden