Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med att uppdatera ipad air 2 till 8.3

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej. Jag hjälpte farssan att uppdatera hans ipad ait 2. Men nu är den klar och vi ska skriva in apple id och det där men då kommer äpplet upp med stapeln om att den typ börjar om. Pch den har gjort så 5-6 gånger. Hjälp vad gör vi nu.

Ursprungligen av Brylle:

Hej. Jag hjälpte farssan att uppdatera hans ipad ait 2. Men nu är den klar och vi ska skriva in apple id och det där men då kommer äpplet upp med stapeln om att den typ börjar om. Pch den har gjort så 5-6 gånger. Hjälp vad gör vi nu.

Återställ den med iTunes och uppdatera den igen.
Hoppas ni säkerhetskopierade den först.

Ursprungligen av Megolon:

Återställ den med iTunes och uppdatera den igen.
Hoppas ni säkerhetskopierade den först.

Aa vi ska göra det jag hadde hoppats på att vi skulle slippa det. Men vi har säkerhetskopiera. tack

Datorn säger att vi måste stänga av hitta minipad innan vi kan återställa den. Men det går ju inte när den inte startar.

Går det på något annat sätt än att hålla i. Lås pch hem knappen och släppa bara låsknappen när äpplet kommer upp?

https://support.apple.com/kb/PH2702?locale=sv...

Citat:

Ta bort en iOS-enhet eller Mac som du inte kan stänga av Hitta min iPhone på
Om du inte kan stänga av Hitta min iPhone på enheten ska du stänga av enheten så att den blir offline och sen ta bort den från Hitta min iPhone på iCloud.com.

Note: Du kan också ta bort din iOS-enhet genom att först radera den – följ bara anvisningarna nedan om du har tar bort en iOS-enhet som du inte längre har kvar. Du kan senare återställa enheten från en iCloud- eller iTunes-säkerhetskopia.
Stäng av enheten som du vill ta bort.

Logga in på icloud.com/#find på en annan dator med ditt Apple-ID (det du använder med iCloud).

Om du använder någon annan iCloud-app klickar du på dess namn överst i iCloud.com-fönstret och väljer sedan Hitta min iPhone.

Klicka på Alla enheter, markera enheten som är offline och klicka sedan på Ta bort från kontot. Om du inte ser Ta bort från kontot klickar du på Alla enheter igen och sedan på Radera (x) bredvid enheten.

Om enheten blir online igen kommer den att dyka upp på Hitta min iPhone igen. Om du vill vara säker på att din enhet inte visas igen, stänger du av Hitta min iPhone på enheten (följ anvisningarna ovan om hur du tar bort en iOS-enhet eller Mac). Om det gäller en en iOS-enhet kan du även göra så här: Radera den och ta sedan bort den (följ anvisningarna nedan om hur du tar bort en iOS-enhet som du inte längre har kvar).

Hej. Vi har testad med allt på pappas padda. Men det har inte hjälpt. Vi har prattat med apple suport och dom sa att det knte fins något mer att göra. Förmodligen ärdet dethär han har fått. http://www.99mac.se/artikel/6906-bugg-kan-fa-...
Men tack för hjälpen.

1
Bevaka tråden