Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa Apple Watch

Tråden skapades och har fått 1631 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-04-17 18:28
Ursprungligen av kenjon:

Ingen som vill behålla en för leverans till mej?

Ursprungligen av Per Ejeklint:

Håller med dig kenjon, får någon över en så finns det spekulanter här.

<-- och där

Om båda mina nu står sig har jag en att sälja.

Ursprungligen av kafferast:

Alltså är det någon som fått ett direkt uttalande av Apple som ringt er att man nu godkänner företag likt borderlinx? Eller var ni bara så glada och inte hörde mer efter "återaktiverad"??

Jag har fått precis ett sådant uttalande, se mitt tidigare inlägg.

Whoah det var lite mycket det...

Ursprungligen av dermike:

Har en från eBay som jag gärna blir av med... Silver sport med vitt band. Nackdelen är att den kostade 6800.

Jag kontaktade min säljare på eBay och han förde tillbaka mitt köp genom Paypal och vi hävde köpet. Så kan du inte sälja den vidare så testa om du har köpt av en snäll säljare.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-04-17 18:42
Ursprungligen av Per Ejeklint:

Whoah det var lite mycket det...

Det är en 42mm SS med svart sportband som jag har beställt.

Ursprungligen av zinned:

Det är en 42mm SS med svart sportband som jag har beställt.

Ehm jag är inte insatt i Watch-lingot. SS = Silver Sport eller Stainless Steel?

Det trista är bara att Apple store inte ville gå online hos mig kl 09 förra fredagen så att man ens ligger i den andra vågen av leveranser, min order är fortf aktiv men 12:e till 26:e maj liksom, pfft.

Ursprungligen av Per Ejeklint:

Ehm jag är inte insatt i Watch-lingot. SS = Silver Sport eller Stainless Steel?

SS är alltid Stainless Steel i urvärlden.

Ursprungligen av simulacra:

Det trista är bara att Apple store inte ville gå online hos mig kl 09 förra fredagen så att man ens ligger i den andra vågen av leveranser, min order är fortf aktiv men 12:e till 26:e maj liksom, pfft.

efter allt upp och ner så har jag fått en fatalistisk inställning till det hela - nu djävlar ska jag ha den... men valde jag rätt modell? ?

Ursprungligen av BlackSmp:

efter allt upp och ner så har jag fått en fatalistisk inställning till det hela - nu djävlar ska jag ha den... men valde jag rätt modell? ?

Det var ju som jag och första iPaden, hittade till slut en på blocket för ett bra pris men det tog ganska mkt letande och funderingar på resor runt om i världen

  • Medlem
  • 2015-04-18 10:24

Apple erkänner nu att lanseringen inte varit helt lyckad
http://bgr.com/2015/04/16/apple-watch-release...

Ytterst intressant när ni som beställt får dem i handen och kan dela med er av era känslor och upplevelser

Ursprungligen av PaO:

Apple erkänner nu att lanseringen inte varit helt lyckad
http://bgr.com/2015/04/16/apple-watch-release...

Ytterst intressant när ni som beställt får dem i handen och kan dela med er av era känslor och upplevelser

Många "haters" i dom kommentarerna. Slutar aldrig förundras hur många sjuka människor det finns.

Jag minns inte om det var i denna tråd som jag såg dessa?

  • Medlem
  • 2015-04-18 16:50

Om några månader har alla glömt denna soppa med lanseringen såvida man inte kan den 24/4 åka till tex Tyskland och köpa en över disk och de som beställde online dag 1 väntar fortfarande på sina. Men det vore att skjuta sig i foten rejält

Ursprungligen av PaO:

Om några månader har alla glömt denna soppa med lanseringen såvida man inte kan den 24/4 åka till tex Tyskland och köpa en över disk och de som beställde online dag 1 väntar fortfarande på sina. Men det vore att skjuta sig i foten rejält

Det kommer inte hända enligt källor. Ingen butiksleverans innan juni.

Ursprungligen av PaO:

Apple erkänner nu att lanseringen inte varit helt lyckad
http://bgr.com/2015/04/16/apple-watch-release...

Ytterst intressant när ni som beställt får dem i handen och kan dela med er av era känslor och upplevelser

Lite överdrivet, men BGR är ju teknikvärldens Nyheter24

Gah, kunde inte hålla mig. Ropade in en via Ebay, nu blir det långa två veckors väntan på leverans.

Ursprungligen av Per Ejeklint:

Gah, kunde inte hålla mig. Ropade in en via Ebay, nu blir det långa två veckors väntan på leverans.

Vilken blev det och vad fick du betala? Nyfiken

Ursprungligen av Fredrik Tamm:

Vilken blev det och vad fick du betala? Nyfiken

42mm stål m milanese loop. 900 dollar... Dyrt, men vad tusan, YOLO etc.

Ursprungligen av Per Ejeklint:

42mm stål m milanese loop. 900 dollar... Dyrt, men vad tusan, YOLO etc.

Inte jättesmart att köpa från US eftersom du kan åka på tull..

Ursprungligen av Cindori:

Inte jättesmart att köpa från US eftersom du kan åka på tull..

Har aldrig betalt tull via Ebay. Men möjligheten kanske finns.

Ursprungligen av Cindori:

Inte jättesmart att köpa från US eftersom du kan åka på tull..

Jag tror inte att det blir någon tull på klockan (https://www.tullverket.se/innehallao/t/tullochmomsvanligavaror/tullochmomspavanligtforekommandevaror.4.13ca5ad811a0aafa2cc8000927.html). Däremot så får man räkna med att momsen tillkommer. Givetvis så kan man ha tur och de upptäcker inte varan men jag räknar alltid med att behöva få betala moms så blir det inte en överraskning.

Mer information: https://www.tullverket.se/innehallao/i/internethandelfranettlandutanforeu/internethandelfranettlandutanforeu.4.4ab1598c11632f3ba9280005754.html

Ni som beställt från Tyskland, någon ändring i orderstatus. Har den börjat rört på sig ännu? Min från UK ligger än så länge helt stilla.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-04-21 15:48

Mina från UK är oförändrad men har å andra sidan leveransdatum 12-26 maj.

Någon som vill köpa en av dem? Behöver bara en.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-04-21 16:39

Min order i UK är oförändrad, ligger med förväntad leverans 24/4-8/5 - Hoppas mycket på att den ska levereras till min kompis i London på fredag så jag har den måndag/tisdag senast!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-04-21 16:43
Ursprungligen av phoricu:

Min order i UK är oförändrad, ligger med förväntad leverans 24/4-8/5 - Hoppas mycket på att den ska levereras till min kompis i London på fredag så jag har den måndag/tisdag senast!

Ska din kompis komma hit eller du till honom?

Ursprungligen av zinned:

Mina från UK är oförändrad men har å andra sidan leveransdatum 12-26 maj.

Någon som vill köpa en av dem? Behöver bara en.

Jag köper gärna en. Vad har du beställt?

Nu har dom dragit pengarna på mitt konto. Det är kanske ändå positivt i det här läget.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-04-21 18:20
Ursprungligen av zinned:

Ska din kompis komma hit eller du till honom?

Hon skickar med UPS/DHL express

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-04-21 18:40
Ursprungligen av phoricu:

Hon skickar med UPS/DHL express

Får väl se, post- o paketlogistik i England lämnar en hel del övrigt att önska...ibland

Ursprungligen av Fredrik Tamm:

Jag köper gärna en. Vad har du beställt?

En 42mm stainless steel med scart sportband

Ursprungligen av westerlu77:

Nu har dom dragit pengarna på mitt konto. Det är kanske ändå positivt i det här läget.

Du hade väl också leveransdatum 12-26 maj?

Ursprungligen av zinned:

Får väl se, post- o paketlogistik i England lämnar en hel del övrigt att önska...ibland

En 42mm stainless steel med scart sportband

Du hade väl också leveransdatum 12-26 maj?

Precis!

Bevaka tråden