Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Telefonspion

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Mjölby
  • 2015-04-11 20:07

Fick nyss ett sms från +45 26669771 med lydelsen "Emma 2800". Hittar ingen förklaring via Googlesök.
Någon som vet något om detta?

Ursprungligen av Le:

Fick nyss ett sms från +45 26669771 med lydelsen "Emma 2800". Hittar ingen förklaring via Googlesök.
Någon som vet något om detta?

googlade runt lite, och hittade in på ett forum på ett annat språk, som jag översatte med Google transkate, och i ett inlägg i tråden stod det något om en nyfödd Baby som hete Emma, som var 2800 gram vid födseln.
does that make sence?

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2015-04-11 20:34
Ursprungligen av Fellelii:

googlade runt lite, och hittade in på ett forum på ett annat språk, som jag översatte med Google transkate, och i ett inlägg i tråden stod det något om en nyfödd Baby som hete Emma, som var 2800 gram vid födseln.
does that make sence?

Frågan kvarstår: Varför får jag detta sms?
Finns det någon gömd fil i detta som kan förstöra något på telefonen?

Bara att ta bort det.

ingen aning, är inte så bra på detta, men det verkar inte vara någon känd nummer, har googlat ett tag nu, men antar att det inte är någon fara, men man vet aldrig, ska fortsätta googla och se om jag hittar något!

Emma 2800 lär vara ett hus som är till salu i Falls Church i Virginia
http://www.zillow.com/homedetails/2800-Emma-L...

okej, så det varkar mest som om det är ett hus från 1900-talet, som är il salu i falls church i virginia, hittar inte mycket mer, nån på twitter och så...
ska kolla lite till =D

Kontantkort Danmark
ring och fråga vad dom vill

Ursprungligen av Le:

Frågan kvarstår: Varför får jag detta sms?
Finns det någon gömd fil i detta som kan förstöra något på telefonen?

Det är väl bara nån som har skickat fel?! Inget att uppröra sig över.

Gömda filer och UFOn och annat kan man bara spekulera om.

1
Bevaka tråden