Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Exportera kontakter

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mitt problem ser ut enligt följande:

1. Loggade ur exchangekontot på iPhone 6.
2. Raderade alla mina kontakter på exchange via datorn och lämnade sedan in datorn till arbetsplatsen där jag slutade.
3. Nu får jag hela tiden upp att jag ska ange mitt exchange lösen när jag går in i mailen (har nytt gmail konto).
4. Tryckte radera exchange konto men får då varning att alla kontakter kommer att raderas som kommit från just exchange källan, så gjorde inte detta.
5. Försökt på alla möjliga sätt att få över exchange kontakter till min gmail. Men inget har lyckats.... Om jag loggar in på exchange kontot synkas kontakterna bort eftersom jag raderat de på datorn.

Hjälp?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-04-04 22:46
Ursprungligen av negreb:

Mitt problem ser ut enligt följande:

1. Loggade ur exchangekontot på iPhone 6.
2. Raderade alla mina kontakter på exchange via datorn och lämnade sedan in datorn till arbetsplatsen där jag slutade.
3. Nu får jag hela tiden upp att jag ska ange mitt exchange lösen när jag går in i mailen (har nytt gmail konto).
4. Tryckte radera exchange konto men får då varning att alla kontakter kommer att raderas som kommit från just exchange källan, så gjorde inte detta.
5. Försökt på alla möjliga sätt att få över exchange kontakter till min gmail. Men inget har lyckats.... Om jag loggar in på exchange kontot synkas kontakterna bort eftersom jag raderat de på datorn.

Hjälp?

negreb,

För att lätt göra en säkerhetskopia av kontakterna i Din telefon, kan jag rekommendera ex.v.:

My Contacts Backup

Säkerhetskopierar kontakterna i din telefon och skickar dem till valfri E-postadress...!!

Lycka till!!

1
Bevaka tråden