Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Miniatyr bilder i kontakter

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vet inte om detta är rätt kategori men jag har en fundering, hur fixar jag så jag miniatyrbilder i kontaktlistan? Har fixat så jag har stora bilder när folk ringer iaf så det är ju bra ?

Vilken kontaktlista?

Antar att du menar någonstans i en iPhone, men berätta gärna lite mer, och berätta gärna vilken version av iOS det gäller?

ja precis i iPhone ? jag uppdaterade nyss till iOS 8? Kanske det var? ? vill ha miniatyr bilder till mina telefonkontakter ? jag hade så i min samsung s4

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2015-02-26 21:09

"Jag hade så i min samsung s4"

iPhone kör iOS. Samsung kör Android. Helt olika OS. Olika OS=Olika funktioner/utseende. Inte svårare än så.

A jo det är jag med på, hade iPhone innan jag hade samsung.. Undrar fortfarande ifall det går att ha miniatyr bilder i telefonkontakter? Via nån app eller så?

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Vilken kontaktlista?

Antar att du menar någonstans i en iPhone, men berätta gärna lite mer, och berätta gärna vilken version av iOS det gäller?

Ser du att jag har svarat? Första gången jag använder denna sida så är inte riktigt med på hur man "svarar" ?

Ursprungligen av Denisejaderberg:

...ifall det går att ha miniatyr bilder i telefonkontakter?...

Vadå "ha miniatyrbilder"? Du får nog beskriva lite mer i detalj vad det är du vill ha.

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2015-02-26 21:52
Ursprungligen av Denisejaderberg:

A jo det är jag med på, hade iPhone innan jag hade samsung.. Undrar fortfarande ifall det går att ha miniatyr bilder i telefonkontakter? Via nån app eller så?

Det enda sättet att uppnå dit mål är att lägga in dina kontakter i favoriter. Då får du miniatyrer på dina kontakter. Annars, nej. Går ev. lösa med jailbreak.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Vadå "ha miniatyrbilder"? Du får nog beskriva lite mer i detalj vad det är du vill ha.

Ja men säg att jag ska ringa Gösta, före Göstas namn vill jag ha en bild på honom i telefonlistan. Har för mej att jag hade så i min förra iPhone men den var iof jailbreakad...

Ursprungligen av The Cat:

Det enda sättet att uppnå dit mål är att lägga in dina kontakter i favoriter. Då får du miniatyrer på dina kontakter. Annars, nej. Går ev. lösa med jailbreak.

Okej ja för så som det ser ut nu så står det bara en massa namn i listan, om jag går in på nån kontakt så har jag en liten bild på den personen, lika så om jag ringer till nån så är skärmen täckt av den personen. Vill att det även ska vara bilder på personerna i telefonlistan.. Kanske är jailbreak som gäller då.

Ursprungligen av Denisejaderberg:

Ja men säg att jag ska ringa Gösta, före Göstas namn vill jag ha en bild på honom i telefonlistan. Har för mej att jag hade så i min förra iPhone men den var iof jailbreakad...

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Vadå "ha miniatyrbilder"? Du får nog beskriva lite mer i detalj vad det är du vill ha.

Som på bilden vill jag ha ?

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2015-02-26 22:29

Det du söker är FullContact, fd CoBook.

Gratis och riktigt kompetent.
https://www.fullcontact.com

Ursprungligen av reboot81:

Det du söker är FullContact, fd CoBook.

Gratis och riktigt kompetent.
https://www.fullcontact.com

Det såg krångligt ut? Jag får väl nöja mej som det är, man kan inte få allt! Men tack för tipset!

1
Bevaka tråden