Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tangentbordet hakar upp sig

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur många har problemet med att iOS enheter hakar upp sig när man skriver?
Detta började med iPhone 6, iOS 8 och iPad Air 2.
Tangentbordet slutar fungera i 5-10 sekundersintervaller. Det är bara att fortsätta skriva under tiden så rasslar det till och allt man skrivit i blindo sprutar ut som från en ketchupflaska.

Det är samma problem på båda. På mina gamla grejer fanns inte det här problemet.
Jag har bara stött på en person till som haft problemet, men det måste ju finnas ett "mörkertal".
Jag kan ju inte vara ensam om detta, på BÅDA mina iOS enheter?! Efter att jag köpte nytt?!

Vet någon något? Jag trodde verkligen att dom skulle ha fixat det med senaste iOS uppdateringen, men inte då.
Det får mej att misstänka att det kanske är en speciell app som jag har installerat, på båda maskiner; men vilken?
Eller är det kanske en dum inställning jag har gjort? Men i så fall är det ju faktiskt ett iOS fel tycker jag.

Har samma problem, men har kört samma säkerhetskopia väldigt många år nu. Troligtvis löser en återställning utan att synka in säkerhetskopian problemet.

1
Bevaka tråden