Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sälja iPad mini 3 i obruten förpackning, skäligt pris?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2015-01-27 20:33

Hej!
Jag har vunnit en iPad mini 3 på jobbet som jag tänkte sälja.
Det är en Space Grey, 16 GB, Wifi
Den är i obruten förpackning, men har inget kvitto.
Inköpt i Sverige i mitten av december 2014

Vad är ett skäligt pris?

Så det finns ingen garanti? Om du har garantibevis skulle jag prova att lägga upp den på tradera som auktion. Tror säkert det finns folk som tänkt skaffa den och kan tänka sig att göra ett ganska klipp ganska nära pricerunner priser, det har en tendens att bli så på tradera.

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2015-01-27 21:16

Nja garanti häller väl ändå? På apple store sa de att att de kunde din inköpsdstum med serienumret...

Eller har de fel måntro?

Ursprungligen av JoelBurman:

Så det finns ingen garanti? Om du har garantibevis skulle jag prova att lägga upp den på tradera som auktion. Tror säkert det finns folk som tänkt skaffa den och kan tänka sig att göra ett ganska klipp ganska nära pricerunner priser, det har en tendens att bli så på tradera.

Var därför jag frågade. För mig skulle det spela in hur mycket jag skulle kunna tänka mig att betala.

Apples Limited worldwide warranty börjar gälla när produkten aktiveras. Inget kvitto behövs. Någonsin. Funkar med serienummer.

Angående priset så, runt 2500:- om du vill bli av med den lagom snabbt. Annars 2800:-.

EDIT: Skriver du i annonsen att du vunnit iPad:en får du dra av 500:- på priset direkt.

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2015-01-28 05:59

Och skriver man det inte så tror folk att man snott den och får dra av 1000kr

Ursprungligen av grenhall:

Apples Limited worldwide warranty börjar gälla när produkten aktiveras. Inget kvitto behövs. Någonsin. Funkar med serienummer.

Angående priset så, runt 2500:- om du vill bli av med den lagom snabbt. Annars 2800:-.

EDIT: Skriver du i annonsen att du vunnit iPad:en får du dra av 500:- på priset direkt.

1
Bevaka tråden