Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ställa in tangentbordet på i6?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har installerat ett tweak som ger landskapsmode till i6 men tangentbordet har så mycket skit i sig. Se på bilden. Typ hälften av alla knappar används inte. Kan man strippa det? Inte intresserad av Fleskey (vad det nu heter) så om någon vet om det går att teaka det, vanligt eller via jailbrake?

Ursprungligen av D_Odell:

Har installerat ett tweak som ger landskapsmode till i6 men tangentbordet har så mycket skit i sig. Se på bilden. Typ hälften av alla knappar används inte. Kan man strippa det? Inte intresserad av Fleskey (vad det nu heter) så om någon vet om det går att teaka det, vanligt eller via jailbrake?

Nej. Du kan dock välja ett annat tangentbord.

Det där är väl ändå tangentbordet till en iPhone 6 plus?

Men vad är det för tweak? Du kan ju köra telefonen i landskapsläge utan tweak.

Hälften var väl att ta i 33 (eller så) av 48 lär du inte klara dig utan

Ursprungligen av BlackSmp:

Men vad är det för tweak? Du kan ju köra telefonen i landskapsläge utan tweak.

Jag antar att det gäller landskap på springboard. Det har annars bara varit i porträttläge innan 6 Plus kom, även om de flesta appar brukar ha bägge.

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Jag antar att det gäller landskap på springboard. Det har annars bara varit i porträttläge innan 6 Plus kom, även om de flesta appar brukar ha bägge.

Gäller både och. Några tillgångar som inte finns i vanlig landskap på <i6:

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-12-27 20:55
Ursprungligen av D_Odell:

Gäller både och. Några tillgångar som inte finns i vanlig landskap på <i6:

Den färgsättningen är beroende av JB va?

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Jag antar att det gäller landskap på springboard. Det har annars bara varit i porträttläge innan 6 Plus kom, även om de flesta appar brukar ha bägge.

Ok, så han klagar egentligen på defaulttangentbordet för landskapsläge för Iphone 6 plus. Men det behöver man fortfarande inget tweak/JB för att använda (förutom då i springboard)

1
Bevaka tråden