Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken GPS-navigationsapp?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2014-12-03 20:54

Är det någon som vet vilket GPS program detta är (se bilden)? Jag är inte nöjd med kartorna på min IGO navigator. Men s bor jag också tyvärr på Cypern (ibland tyvärr) så det är inte många märken som har Cypern.

  • Medlem
  • 2014-12-03 21:01

TomTom eller Navigon? Kolla i App Store. En kart-app med världskarta borde ha kartor för Cypern.

Edit: Efter en snabb titt i App Store gissar jag på att bilden kommer från Tomtoms app.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2014-12-03 21:32

Tack.. Ja men att hitta en bra karta för Cypern är värre

Tycker Apples kartor blivit rätt bra numer, men hur det fungerar på Cypern låter jag vara osagt, men verkar ha med de flesta vägarna där vad jag kan se. Nu är ju kartor inte lika "fancy" som dedikerade appar men tar mig dit jag ska.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2014-12-04 11:36

beror på hur avancerat du behöver och om du behöver offline med.
maps.me är gratis just nu och har offline stöd
waze gillar jag annars, som även den är gratis. men behöver uppkoopling.

Har kört Navigon Nordics sedan slutet på 2010. Den kostar några hundralappar men samtidigt så har jag bytt telefon två gånger sedan dess och uppgraderingarna är gratis.

Bilden är inte Navigon.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2014-12-05 13:31

Navigation på bilden är TomTom. Kör både TomTom och Navigon, får nog hålla Navigon som strået vassare men gillar fartkameravarningen bättre på TomTom!

1
Bevaka tråden