Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Notis-strul

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-11-10 21:37

iPhone 5s med iOS 8.1 och iPad Air med 8.1 samt Mavericks 10.10.1

Mitt problem, som jag vill kolla om ngn här känner igen, är att Notiser i vissa appar som t.ex Facebook, mail inte försvinner från andra enheter när jag läste dem. Bockar jag av dem på iPhonen så ligger de kvar på lockscreen på iPaden och Macen och förvinner inte med mindre än att jag klickar på dem - ett oerhört irriterande i-landsproblem wouldn't you say?

Jag har resettat iDevices, loggat ur iCloud från alla enheter och testat mig fram men det spelar ingen roll på vilken enhet jag läser av på, de ligger likt förbenat kvar på de andra två =/

Anyone?

Samma här. Alla notiser ligger kvar på hemskärmen på iPad trots att jag kollat dem på min iPhone och vice versa.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2014-11-11 10:22

Samma här, speciellt sms är irriterande. Om jag läst och svarat på ett sms på telefonen så visas det på iPaden och datorn som oläst likaså med mail etc..

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-11-11 17:55

Mina SMS på andra enheter visas som lästa om jag har läst dem på en enhet. Däremot finns de kvar under Notiser.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-11-11 18:20

Tack då är jag inte ensam om detta då, jäkla irriterande är det if

1
Bevaka tråden