Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Facebook "uppdatering" fungerar inte med iOS 8.0.2

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-10-01 10:25

Hej!
undrar om fler än jag som har problem med facebook och Messenger efter uppdatering till iOS 8.0.2?
Jag kan inte ladda nya inlägg i appen. Gäller både iPhone 5S och iPad 4. Har avinstallerat och installerat på nytt facebook-appen (15.0.0.16.28)

tack på förhand
//Peter

Senast redigerat 2014-10-01 10:40
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-10-01 13:11

När jag har haft problem med FaceTime eller iMessage brukar det lösa sej genom att i Inställningar slå av FaceTime eller iMessage, och sedan slå på dem igen.

Ursprungligen av lelkes:

...undrar om fler än jag som har problem med facebook och Messenger efter uppdatering till iOS 8.0.2?

Funkar bra här. iPhone 5S och iPad 3.

Ursprungligen av kenjon:

När jag har haft problem med FaceTime eller iMessage brukar det lösa sej genom att i Inställningar slå av FaceTime eller iMessage, och sedan slå på dem igen.

Jag förstår inte kopplingen. Hur tänkte du att man skulle applicera det tipset på Facebook-appen och Facebook Messenger-appen?

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2014-10-01 14:55
Ursprungligen av kenjon:

När jag har haft problem med FaceTime eller iMessage brukar det lösa sej genom att i Inställningar slå av FaceTime eller iMessage, och sedan slå på dem igen.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-10-01 15:13

Läste FaceTime istället för Facebook (vilket jag inte använder...).

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-10-01 15:13
Ursprungligen av lelkes:

Hej!
undrar om fler än jag som har problem med facebook och Messenger efter uppdatering till iOS 8.0.2?
Jag kan inte ladda nya inlägg i appen. Gäller både iPhone 5S och iPad 4. Har avinstallerat och installerat på nytt facebook-appen (15.0.0.16.28)

tack på förhand
//Peter

Det är något fel med senaste versionen av FB för den krashar väldigt ofta för mig nu.

Ursprungligen av lappen71:

Det är något fel med senaste versionen av FB för den krashar väldigt ofta för mig nu.

Ingen krasch men feeden funkar inte alls. Hängt sig idag och att stänga ner har ingen effekt. FB via Safari på padden funkar däremot. Har iPad air.

PS jag hatar autocorrect. Jag vill skriva mina texter själv.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-10-15 00:23
Ursprungligen av ArtAudio:

Ingen krasch men feeden funkar inte alls. Hängt sig idag och att stänga ner har ingen effekt. FB via Safari på padden funkar däremot. Har iPad air.

PS jag hatar autocorrect. Jag vill skriva mina texter själv.

Det går att stänga av

  • Medlem
  • 2014-10-15 17:28

När fan ska dom uppdatera Facebook och WhatsApp - ser förjävligt ut i iPhone 6

1
Bevaka tråden