Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fungerar filuppladdning i IOS 8.0.2?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har Apple fixat bilduppladdning för IOS 8.0.2 i "99mac"?

Senast redigerat 2014-09-28 19:43
  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-09-28 09:07

Ja

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-09-28 20:13
Ursprungligen av キムɳイ○ᄊムㄎ:

Har Apple fixat bilduppladdning för IOS 8.0.2 i "99mac"?

Provar att ladda upp en bild tagen med iPhone:
(välj: Avancerat, Välj filer)

Edit: funkar kanoners med bilduppladdning.

Ursprungligen av reboot81:

Provar att ladda upp en bild tagen med iPhone.

Najs. Om du missade det så laddade jag upp en bild när jag skapade tråden, så IOS 8.0.2 är grym på att ladda upp bilder till 99mac!

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-09-28 21:55
Ursprungligen av キムɳイ○ᄊムㄎ:

Najs. Om du missade det så laddade jag upp en bild när jag skapade tråden, så IOS 8.0.2 är grym på att ladda upp bilder till 99mac!

Så varför ställe du en fråga som du redan vet svart på???
Att du lägger in en bild i ett inlägg betyder inte per automatik att den är uppladdad med Safari utan kan vara länkad från annan sida.

Ursprungligen av lappen71:

Så varför ställe du en fråga som du redan vet svart på???

Hmm....
Jag vile vara lite artig. I'm sry.

Hade jag bara laddat upp en bild för att testa så hade väl du och andra moderatorer blivit rasande på mig...

Ursprungligen av キムɳイ○ᄊムㄎ:

...Hade jag bara laddat upp en bild för att testa så hade väl du och andra moderatorer blivit rasande på mig...

Men det går ju faktiskt att ändra i sina inlägg. När du såg att uppladdningen funkade, så kunde du ha skrivit ett tillägg till det första inlägget i tråden, typ: "Nu har jag själv besvarat frågan. Bilden här visar att det funkar."

En annan möjlig väg hade varit att redan från början inte ställa det som en fråga, utan kanske formulera det som "Tråd för att testa filuppladdning i 8.0.2"

Ursprungligen av キムɳイ○ᄊムㄎ:

...Jag vile vara lite artig...

Att ställa det som en fråga, och sedan låta frågan stå kvar fast du vet svaret, kan väl knappast kallas artigt.

Senast redigerat 2014-09-29 07:47
1
Bevaka tråden