Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Återfå alla imessages

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag igår gjorde senaste uppdateringen av ios 7 hängde sig telefonen mitt under processen. Jag blev då tvungen att börja om och det visade sig att den backup jag hade gjort också misslyckades. När jag sen skulle återställa telefonen fick jag göra det ovanpå en några veckor äldre backup, vilken resulterade i att jag förlorade en mängd sms som jag mottaget sedan den backuppen gjordes. Finns det något sätt att ladda om alla imessages och på så sätt få tillbaks dem i telefonen?

Senast redigerat 2014-07-07 16:47

Bara från backup, så i ditt fall är svaret nej.

Ursprungligen av keptang:

Bara från backup, så i ditt fall är svaret nej.

men jag gör regelbundna backups till icloud också. just i detta fall valde jag att göra via itunes. smsen borde finnas någonstans eftersom jag kan se dem på datorn och i ipaden.

Du kan inte lägga tillbaka en backup från iOS 8 till iOS 7 t.ex.
Du skulle kunna lägga tillbaka en backup från din iPad möjligen till din iPhone om dessa kör samma version av iOS.

Som utvecklare av program med iOS 8 så har du väl ändå inga viktiga data på din utvecklingstelefon?

Jag beklagar, jag har skrivit ios 8, men menar såklart ios 7. Har nu ändrat det. Frågan kvarstår dock

Ursprungligen av Patric08:

Jag beklagar, jag har skrivit ios 8, men menar såklart ios 7. Har nu ändrat det. Frågan kvarstår dock

Testa att återskapa till den igen. Säker på att det är samma kopia som du har på sin iPad?

nej det är inte samma kopia. Det är en annan. Vad jag menade var att imessage på datorn och ipaden synkar, och om det går att få dessa till iphonen med.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-07-07 18:10
Ursprungligen av Patric08:

nej det är inte samma kopia. Det är en annan. Vad jag menade var att imessage på datorn och ipaden synkar, och om det går att få dessa till iphonen med.

Nej det går inte att återsynka gamla meddelanden från dina andra i-enheter utan dom måste du återskapa från en säkerhetskopia.

1
Bevaka tråden