Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Totaldöd Ipad Air

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I går när jag skulle använda min Ipad så var den totaldöd. Jag misstänkte först att den blivit urladdad av någon konstig anledning så jag pluggade in den i laddaren när jag lade mig för att ladda upp den. Och eftersom jag misstänkte att den var utladdad så visste jag att det tar en stund innan batteriet når upp till "miniminivå" så jag lade mig.

När jag vaknade så var den fortfarande död - så då började jag fundera över laddaren (om den också gett upp). Bytte en av mina andra laddare (finns många...) men hjälpte inte. Eländet är fortfarande heldöd...

Det blir att lämna in den.

Om någon har något jättebra tips så får ni gärna komma med det men detta är mest en "tyck-synd-om-mig-tråd"

Fast... Jag kanske skulle ta och prova "hård reset" trots allt? Inser att jag avfärdade det alternativet eftersom ingenting hände när jag höll power-knappen intryckt och Air:en inte syns i "hitta min enhet"

Kör en hard reset, om det är en process som låste hela maskinen avslutas den o maskinen startas normalt sett upp som om inget hänt.

Pust, rookiemisstag

Skulle ha provat hård reset på en gång

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-06-24 23:06

Exakt samma hos mig. Och en hard reset löste det.

1
Bevaka tråden