Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Podcaster - Kan inte radera poddar

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Använder Apples Podcaster på en iPhone 5. Efter en uppdatering av programmet nyligen har det blivit osmidigare.

När jag lyssnat klart på ett avsnitt i telefonen så spelar den inte upp nästa automatiskt som den gjorde tidigare?!

Jag kan inte radera gamla pod-avsnitt i telefonen, de kommer tillbaka hela tiden!

Jag har inte synkning av podcaster utan drar enskilda avsnitt från iTunes till telefonen och när jag har lyssnat på dem raderar jag eventuellt avsnittet manuellt i telefonen. Men som sagt kommer raderade avsnitt tillbaka hela tiden! Blir trött, när sådant som fungerade bra tidigare börjar krångla.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-06-10 09:31

Sluta att använda iTunes för att föra över avsnitt utan använd enbart Podcast appen.
Har märkt att blandar man in iTunes så blir det strul men nu när jag enbart använder Podcast appen så kommer den verkligen ihåg vilka avsnitt jag hört.

Vill gärna ha kvar poddar i datorn. Dessutom tar det för mycket datatrafik att ladda ner till telefonen (har inte tillgång till wifi).

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-06-10 13:27
Ursprungligen av Asterraster:

Vill gärna ha kvar poddar i datorn. Dessutom tar det för mycket datatrafik att ladda ner till telefonen (har inte tillgång till wifi).

Så hur lyckas du ladda ner till datorn?

Ursprungligen av lappen71:

Så hur lyckas du ladda ner till datorn?

Genom nätverkssladden.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-06-10 13:35
Ursprungligen av Asterraster:

Genom nätverkssladden.

Väldigt informativt svar
Då råder jag dig att skaffa en router så du har wifi.
För Podcast och iTunes fungerar inte bra ihop.

1
Bevaka tråden