Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Telefonen har låst sig i samband med uppdatering

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan, jag har ett problem med min telefon. Jag skulle uppdatera den och gjorde det via itunes. Det står att det ska ta 17 min så jag lämnar den. En timma senare kollar jag till den och på telefonen är det en bild att jag ska ansluta till iTunes. Programmet är dock redan startat men den hittar inte telefonen. Jag startar om telefonen och möts endast av samma bild, jag kan inte göra något annat. Jag startar om datorn och iTunes flera gånger, testar med att du sladden och testa en annan USBingång men inget funkar.

Vet någon vad jag kan göra? Jag är väldigt tacksam för hjälp

Sätt den i DFU och återställ den.

Vad är DFU och hur gör jag det? Jag kan inte göra något med min telefon. Den visar endast bilden på en sladd -> iTunes. Och i iTunes kan jag inte se min telefon.

EDIT: Googlade lite och hittade hur man sätter telefon i DFU, problemet som dök upp var att jag saknade drivrutiner och installationen av dessa misslyckades.

Ursprungligen av Dudman:

Vad är DFU och hur gör jag det? Jag kan inte göra något med min telefon. Den visar endast bilden på en sladd -> iTunes. Och i iTunes kan jag inte se min telefon.

EDIT: Googlade lite och hittade hur man sätter telefon i DFU, problemet som dök upp var att jag saknade drivrutiner och installationen av dessa misslyckades.

Starta om datorn och testa igen. Annars, testa en annan dator med iTunes. Se även till att iTunes är uppdaterat.

Återkom även med mjukvaruversion och spec på mjukvara och hårdvara.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Starta om datorn och testa igen. Annars, testa en annan dator med iTunes. Se även till att iTunes är uppdaterat.

Återkom även med mjukvaruversion och spec på mjukvara och hårdvara.

Datorn har jag starta om några gånger, iTunes har jag senaste versionen av (uppdaterade det innan jag började uppdatera telefonen) och iphonen skulle jag uppdatera till den versionen som kom för några veckor sedan.

Ursprungligen av Dudman:

Datorn har jag starta om några gånger, iTunes har jag senaste versionen av (uppdaterade det innan jag började uppdatera telefonen) och iphonen skulle jag uppdatera till den versionen som kom för några veckor sedan.

Du svarade inte på alla frågor.

1
Bevaka tråden