Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Går det att ändra plats på bokmärken så de stannar kvar?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Halloj!
Jag sitter och funderar på safaris bokmärken...
Förr så bara sparade jag nya bokmärken när jag tyckte att det var en "bra att ha sida".
Men nu börjar jag få många bokmärken och det börjar att bli segt att scrolla ner till botten.
Jag vet att man kan trycka på "ändra" och flytta viktiga bokmärken längst upp, men de blir återställa efter en liten tid till samma position de hade...
Finns det något sätt att lösa detta på så man kan flytta bokmärken dit man vill?

//Tack så mycket för eran tid/hjälp, Richard.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-05-28 12:08

Det som på min dator heter Bokmärkesfältet i Safari heter Favoriter under Bokmärken i iOS. Ändrar jag ordningen på datorn så ändras det på min iPhone.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-05-28 12:25

Skapa undermappar att sortera i så slipper du skrolla så långt.
Antingen i Favoriter, men då återspeglas det som sagt i bokmärkesfältet i Safari på datorn, eller i mappen Bokmärkesmeny (som finns om du använder Safari på datorn och synkar bokmärken via iCloud)

Ursprungligen av reboot81:

Det som på min dator heter Bokmärkesfältet i Safari heter Favoriter under Bokmärken i iOS. Ändrar jag ordningen på datorn så ändras det på min iPhone.

Ursprungligen av IngoX:

Skapa undermappar att sortera i så slipper du skrolla så långt.
Antingen i Favoriter, men då återspeglas det som sagt i bokmärkesfältet i Safari på datorn, eller i mappen Bokmärkesmeny (som finns om du använder Safari på datorn och synkar bokmärken via iCloud)

Okaj!
Tack så mycket för infon!

1
Bevaka tråden