Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Podcaster hämtar inte hem

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Halmstad
  • 2014-05-11 23:27

Vad beror det på att Podcaster ibland - när telefonen ligger på wi-fi hemma - inte laddar hem uppdaterade podcasts direkt när en ny är tillgänglig? Det verkar vara helt slumpmässigt hur den gör. Det är ju bara att dra med den direkt, precis som iTunes gör på datorn. Grymt irriterande. Inställningarna är rätt, så klart.

Ursprungligen av planB:

Vad beror det på att Podcaster ibland - när telefonen ligger på wi-fi hemma - inte laddar hem uppdaterade podcasts direkt när en ny är tillgänglig? Det verkar vara helt slumpmässigt hur den gör. Det är ju bara att dra med den direkt, precis som iTunes gör på datorn. Grymt irriterande. Inställningarna är rätt, så klart.

Jag är också nyfiken. Har sett samma sak. Telefonen ska leta nya podcasts var sjätte timme enligt inställningarna men missar då och då

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2014-05-12 21:59

Jag har nu bytt till Instacast. Får se om den fungerar bättre.

Redan tidigare har iTunes podcasthantering varit korrupt så jag har varit på väg bort från Apples hantering av podcaster en längre tid.

1
Bevaka tråden