Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac på pilgrimsfärd i Silicon Valley

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En resa till Kalifornien kräver en pilgrimsresa runt om i Silicon Valley. 99mac‑redaktionen hyrde bil och försökte få Apples karttjänster på sin sida i jakten på huvudkontor, byggplatser och kändisars bostadshus.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2014-04-01 21:06

Besök Jobs nya villa nästa gång!

Den han skulle bygga efter mycket rabalder med The Jacklin House, blev den öht färdigställd?

https://en.wikipedia.org/wiki/Jackling_House

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2014-04-02 09:44

Även Sveriges kvartsfinalmatch mot Rumänien i fotbolls-VM '94 spelades på Stanford Stadium. Dock hade arenan löparbanor på den tiden.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2014-04-02 09:58
Citat:

Apples byggnader är inte öppna för allmänheten...

Inte helt sant. Jag gick på muggen när jag var där (in i lobbyn en bit och sedan till vänster)...

Ursprungligen av AndyK:

Även Sveriges kvartsfinalmatch mot Rumänien i fotbolls-VM '94 spelades på Stanford Stadium. Dock hade arenan löparbanor på den tiden.

Ja löparbanorna togs bort vid renoveringen där 2006 berättade Bob. Hela stadion blev mindre.

Ursprungligen av lasselu:

Inte helt sant. Jag gick på muggen när jag var där (in i lobbyn en bit och sedan till vänster)...

Åh, ingen blev arg?

Ursprungligen av jas:

Besök Jobs nya villa nästa gång!

Den han skulle bygga efter mycket rabalder med The Jacklin House, blev den öht färdigställd?

https://en.wikipedia.org/wiki/Jackling_House

Enligt Wikipedia verkar huset ha blivit rivet och inget nytt byggs upp, men har ingen aning hur det är där nu. Nästa gång kanske

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2014-04-02 10:51
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Enligt Wikipedia verkar huset ha blivit rivet och inget nytt byggs upp, men har ingen aning hur det är där nu. Nästa gång kanske

Ahh, framgick ju av ingressen på WP inget nytt hus blivit uppfört!

Tråkigt för alla de som ville bevara den gamla villan den revs till ingen nytta, mer än vad man skulle kunna kalla Steves sista vilja.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2014-04-02 13:01
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Åh, ingen blev arg?

Näe, det var inget problem...frugan och jag frågade i receptionen och det var fritt fram...

1
Bevaka tråden