Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes hittar inte telefonen trots återstart och uppdateringar

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! (Yes - jag har sökt men ändå inte nått i mål - så jag är tacksam för hjälp!)
har två iphones, en 4 och en 4S som båda varit synkade till en dator. Nu vill jag flytta 4:an till en annan dator men jag får inte upp den i Itunes där. Den vill fortfarande synka mot den gamla (men synkningen går aldrig klart där utan bara snurrar...).
Har uppdaterat Itunes.
Har nyligen återskapat 4an.
Har loggat in på samma appleid på telefon som i Itunes i den nya datorn.
Har auktoriserat den nya datorn för kontot.
Under Arkiv/Enheter ser jag Synkronisera/Överför inköp/Säkerhetskopiera/Återskapa från säkerhetskopia - men allt är gråmarkerat och oåtkomligt. (En gång har jag lyckats med att synka den, så jag har en gammal kopia - men jag vill ju uppdatera kopian!)
Jag har testat att få upp den i flera månader på den nya datorn och sökt för att hitta problem - men jag får det inte att funka.
Kan det finnas något mer ställe än under Inställningar/ITunes och App Store som kan styra??
(Av någon konstig anledning åker alla appar jag har laddat in på min 4S även åkt in på 4an... så någon korskoppling finns nog... Eller om det beror på att de hittills synkats mot samma dator.)

Jag bryr mig inte om musik el annat på denna telefon.

Finns någon vänlig själ som kan hjälpa mig med tips??
TACK!!

Operativsystem i "den nya datorn"?
iOS-version i telefonen?

Se felsökningsguide här:
http://www.99mac.se/forum/t/301416-felsoka-ip...

Ny dator: Windows7
Telefon: ios 7.1
Läste felsökningsguiden, men har inte möjlighet att göra "hård recovery" idag då jag har en app som måste finnas kvar (för inloggning på jobbdatorn...) När jag uppdaterade telefonen (via gamla datorn) senast dog uppdateringen mitt i vilket gjorde att jag fick starta om den från början, men kunde hämta upp all gammal info från den gamla datorn. Och den omstarten gjorde inte heller att jag kom upp på den nya datorn.

1
Bevaka tråden