Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Instagram /motsvarande för iPad

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har padgram på min Ipad som visar de bilderna som finns i min Instagramalbum. Man kan tyvärr inte lägga in de bilderna man har tagit med iPaden. Kanske att det finns en app som har en koppling till Instagram och som förutom att visa bildgalleriet visar även de bilderna som man tar med iPaden?

Du vill ha en bildvisningsapp, som kan visa bilder både från ett Instagram-konto, och från iPadens kamerarulle?

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Du vill ha en bildvisningsapp, som kan visa bilder både från ett Instagram-konto, och från iPadens kamerarulle?

Det stämmer. Dvs de bilderna jag tar med min iPad ska även hamna på Instagram.

Ursprungligen av calinou:

Det stämmer. Dvs de bilderna jag tar med min iPad ska även hamna på Instagram.

Hur kan man säga "det stämmer", och sedan i nästa mening beskriva något helt annat?

Nu säger du att du vill ha möjlighet att ladda upp bilder från Kamerarullen till Instagram, och den möjligheten har du redan - från Instagrams egen app.

Det är bara med Instagrams egen app som man får lägga in bilder. Så har Instagram bestämt.

Ursprungligen av erro67:

Det är bara med Instagrams egen app som man får lägga in bilder. Så har Instagram bestämt.

Det var synd. Tack!

Ursprungligen av calinou:

Det var synd...

Men i Instagrams app kan du ju göra det du frågar efter.

Du kan titta på både dina Instagram-bilder och Kamerarullens bilder.
Och du kan ladda upp Kamerarullens bilder till Instagram.

Är det något annat du skulle vilja göra, som inte har framgått av din problembeskrivning?

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Men i Instagrams app kan du ju göra det du frågar efter.

Du kan titta på både dina Instagram-bilder och Kamerarullens bilder.
Och du kan ladda upp Kamerarullens bilder till Instagram.

Är det något annat du skulle vilja göra, som inte har framgått av din problembeskrivning?

Instagram finns inte för Ipad.

Ursprungligen av jurassic579:

Instagram finns inte för Ipad.

Det går väl att köra iPhone-appen.

Ursäkta om det blir missförstånd med mina förklaringar. Nu ska jag försöka förklara på ett annat sätt. Jag vet att instagram inte finns för iPad.
Jag har instagram på min iPhone och Padgram på min Ipad (upplagt med gemensam konto). Samtliga bilder på instagram-bildgalleri visas även på Padgram som finns på min iPad. Bilderna jag tar med iPad hamnar givetvis i dess kamerarulle. Hur kan jag lägga en del av bilderna jag tar med min iPad att de hamnar på instagram?

Ursprungligen av calinou:

Hur kan jag lägga en del av bilderna jag tar med min iPad att de hamnar på instagram?

Genom att använda Instagram (för iPhone) på din iPad.

Padgram - Instagram Viewer for iPad.

Instagrams API tillåter inte att tredjeparts-appar laddar upp bilder.

Senast redigerat 2014-03-09 11:01
Ursprungligen av keptang:

Genom att använda Instagram (för iPhone) på din iPad.

Padgram - Instagram Viewer for iPad.

Jag tänkte inte på en sådan möjlighet. Då ska jag titta på det. Tack!

Ursprungligen av calinou:

Jag tänkte inte på en sådan möjlighet.

Den möjligheten fick du tips om redan igår...

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Den möjligheten fick du tips om redan igår...

Jag förstod inte vad du menade.

Och om du nödvändigtvis vill använda Instagram på din iPhone så borde ju dina ipadbilder dyka upp i iPhonen via bildströmmen

1
Bevaka tråden