Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Twitternotiser

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Har ett irriterande problem:
Från min Twitter får jag notiser från ett fåtal (3-4st användare) när dessa skriver inlägg. Detta på min iPhone med iOS 7.0.4. Hittar ingen inställning för stt ta bort dessa. Hjälp för att få bort detta önskas!

Ursprungligen av snällpåriktigt:

Hej!

Har ett irriterande problem:
Från min Twitter får jag notiser från ett fåtal (3-4st användare) när dessa skriver inlägg. Detta på min iPhone med iOS 7.0.4. Hittar ingen inställning för stt ta bort dessa. Hjälp för att få bort detta önskas!

Är det inte under inställningar, notiscenter och ta bort notifieringar för Twitter?

Ursprungligen av BlackSmp:

Är det inte under inställningar, notiscenter och ta bort notifieringar för Twitter?

Om han/hon vill bli av med alla, ja. Gäller det bara notiser för dessa användare tror jag är det en inställning i twitterappen.

Ursprungligen av Weedberg:

Om han/hon vill bli av med alla, ja. Gäller det bara notiser för dessa användare tror jag är det en inställning i twitterappen.

Och dessa tweets är inte adresserade till dig, dvs dick nick finns med i tweetet?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-02-15 23:55
Ursprungligen av barbapappa_86:

Och dessa tweets är inte adresserade till dig, dvs dick nick finns med i tweetet?

dick nick?

Ursprungligen av zinned:

dick nick?

Fint typo där

Inte adresserade till mig men endast ett fåtal som blir notiser, observera att jag inte gjort dessa som "favoriter" på något sätt

Ursprungligen av snällpåriktigt:

Inte adresserade till mig men endast ett fåtal som blir notiser, observera att jag inte gjort dessa som "favoriter" på något sätt

Dyker det även upp några notiser på twitter om du använder webben? Eller kanske i OSX?

Om inte, testa att avinstallera appen och installera den igen.

Ursprungligen av snällpåriktigt:

Hej!

Har ett irriterande problem:
Från min Twitter får jag notiser från ett fåtal (3-4st användare) när dessa skriver inlägg. Detta på min iPhone med iOS 7.0.4. Hittar ingen inställning för stt ta bort dessa. Hjälp för att få bort detta önskas!

Du måste gå in på varje enskild användare du följer och klicka på settings-hjulet och aktivera/avaktivera notiser för just denna användare.

1
Bevaka tråden