Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Femte beta släpps av IOS 7.1

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En femte betaversion av IOS 7.1 släpps nu till utvecklare och innehåller buggfixar och förbättringar. Apple fortsätter att finslipa på det grafiska utseendet.

Läs hela artikeln här

Och för de som önskar avnjuta 99mac.se på Safari i sin iPad kan jag på förekommen anledning varmt rekommendera att inte installera beta 5. Safari fryser så fort man kommer in på 99mac. På iPhone fungerar det.

Ursprungligen av pmarriott:

Och för de som önskar avnjuta 99mac.se på Safari i sin iPad kan jag på förekommen anledning varmt rekommendera att inte installera beta 5. Safari fryser så fort man kommer in på 99mac. På iPhone fungerar det.

Och så kan vi ju inte ha det!

Har lagt upp en tråd i Feedback om detta. Alla andra sidor jag besökt fungerar. Det är bara 99mac så långt som krånglar. Kan ju vara något nytt som Apple har bestämt sig för och att korrigeringen måste till på 99mac och inte iOS.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2014-02-05 11:22
Ursprungligen av pmarriott:

Och för de som önskar avnjuta 99mac.se på Safari i sin iPad kan jag på förekommen anledning varmt rekommendera att inte installera beta 5. Safari fryser så fort man kommer in på 99mac. På iPhone fungerar det.

Min iPad med senaste icke-betan gjorde samma sak igår kväll, så det är inte specifikt för betan.

Ursprungligen av Vassius:

Min iPad med senaste icke-betan gjorde samma sak igår kväll, så det är inte specifikt för betan.

Min har fungerat klockrent på 99mac genom alla beta/icke-beta av iOS hittills. Nu har jag 100% fail på att gå in på 99mac med Safari på min iPad.

Hittar rapporter om att Apple täppt igen fler säkerhetshål i den femte betan som utnyttjas för Evasi0ns senaste #jailbreak.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-02-06 21:47

För er som kör 7.1 betan, är nu dessa plötsliga ombootningar och appkrascher fixade?

Ursprungligen av zinned:

För er som kör 7.1 betan, är nu dessa plötsliga ombootningar och appkrascher fixade?

Min kamera har inte kraschat min iPhone 5s genom beta 3-5.

Ursprungligen av zinned:

För er som kör 7.1 betan, är nu dessa plötsliga ombootningar och appkrascher fixade?

Svårt att säga eftersom minnet är kort men jag tror inte att jag har haft någon respring sedan beta 4 (5s)

1
Bevaka tråden