Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Byta till äldre OS?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Ängadal
  • 2014-02-06 12:34

Uppdaterade min iPhone till 7."någonting" och blev mäktigt besviken!
Kan jag byta tillbaka till min gamla, alt en äldre version?
Hur gör jag i så fall? Förklara gärna så även ag förstår.

Nej, det går inte.

  • Medlem
  • Ängadal
  • 2014-02-06 12:56
Ursprungligen av keptang:

Nej, det går inte.

Tack för svaret!
Suck! Då får man väl dras med detta tråkiga utseende, som om det vore hämtat från dagis.

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2014-02-06 14:47

Inte för att vara sådan, men kan man efter att så här lång tid valt att inte uppdatera, vara helt oanades om iOS7s utseende? Det finns ju gott om skärmdumpar ute (bla, på apples hemsida) som visar hur det ser ut.

Här finns den långa iOS7-utseendetråden: http://www.99mac.se/forum/t/306319-ios-7-fult...

  • Medlem
  • Ängadal
  • 2014-02-06 15:38
Ursprungligen av andas:

Inte för att vara sådan, men kan man efter att så här lång tid valt att inte uppdatera, vara helt oanades om iOS7s utseende? Det finns ju gott om skärmdumpar ute (bla, på apples hemsida) som visar hur det ser ut.

Du får gärna vara "sån".
Svaret är att jag är ointresserad och haft en telefon jag varit nöjd med. Problemet med uppdateringen uppstod när en app jag behövde, krävde en uppdatering. Utan en tanke på detta dagisliknande och tråkiga utseende, gjorde jag snällt som jag blev ombedd att göra.
Inte minst har jag ondgjort mig över den direkt urusla kartfunktionen man har lagt in. Därför har jag nu en karta från Google, som är hästlängder bättre! Skulle t o m kunna säga att de ligger ett helt Solvalla-trav före.

Ursprungligen av L-g:

Du får gärna vara "sån".
Svaret är att jag är ointresserad och haft en telefon jag varit nöjd med. Problemet med uppdateringen uppstod när en app jag behövde, krävde en uppdatering. Utan en tanke på detta dagisliknande och tråkiga utseende, gjorde jag snällt som jag blev ombedd att göra.
Inte minst har jag ondgjort mig över den direkt urusla kartfunktionen man har lagt in. Därför har jag nu en karta från Google, som är hästlängder bättre! Skulle t o m kunna säga att de ligger ett helt Solvalla-trav före.

Då har du med andra ord kört typ iOS 5 tills nyligen?
För övrigt har jag barn på dagis och har mycket svårt att se någon likhet mellan dagiset och iOS 7.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-02-06 15:51

Nej nej fall nu inte i denna fälla och starta en ny uttjatad "jag hatar iOS7" tråd

  • Medlem
  • Ängadal
  • 2014-02-06 16:17
Ursprungligen av pmarriott:

Då har du med andra ord kört typ iOS 5 tills nyligen?
För övrigt har jag barn på dagis och har mycket svårt att se någon likhet mellan dagiset och iOS 7.

Om det var den versionen som hade en karta värd något som kan kallas "karta" så var det den - typ.
Med det tackar jag för mig i denna tråd. Jag har fått det svar jag egentligen inte ville ha men tack ändå.

  • Medlem
  • International user
  • 2014-02-06 19:52
Ursprungligen av L-g:

Om det var den versionen som hade en karta värd något som kan kallas "karta" så var det den - typ.
Med det tackar jag för mig i denna tråd. Jag har fått det svar jag egentligen inte ville ha men tack ändå.

Du vet att det finns något som heter App Store va?

Där finns massor med gratis kartalternativ...

TS har ju redan laddat ner Google, så kartproblemet torde väl därmed vara ur världen?

1
Bevaka tråden