Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Telefonappen avslutar inte samtal.

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har sökt svar om detta men inte funnit.

Jag har en 5á S med senaste 7 uppdateringen. Jag har ett problem med telefonappen. Den lägger inte på samtalen, samtalen fortsätter var uppkopplad, jag måste avsluta genom två tryck på hemknappen och sedan helt enkelt vara tvungen att avsluta hela telefonappen för att kunna avsluta telefonsamtalet.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2014-01-02 17:29

Svjv så har hemknappen aldrig avslutat samtal. Lägger på gör man med "knappen" på skärmen.

Ursprungligen av urkan:

Svjv så har hemknappen aldrig avslutat samtal. Lägger på gör man med "knappen" på skärmen.

Jag tror du missförstår TS.

Har samma problem ibland att samtalet inte avslutas när jag trycker för att avsluta samtal.
Men det händer inte så ofta och väntar jag bara tillräckligt länge så reagerar den.

Brukar vara en hint om att avsluta och starta om.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2014-01-03 05:55
Ursprungligen av Borttaget:

Jag tror du missförstår TS.

Oops, ser det nu när jag läste igenom igen. My bad.

Senast redigerat 2018-07-23 10:03
Ursprungligen av Petter Lindskog:

Jag har sökt svar om detta men inte funnit.

Jag har en 5á S med senaste 7 uppdateringen. Jag har ett problem med telefonappen. Den lägger inte på samtalen, samtalen fortsätter var uppkopplad, jag måste avsluta genom två tryck på hemknappen och sedan helt enkelt vara tvungen att avsluta hela telefonappen för att kunna avsluta telefonsamtalet.

Har samma telefon och precis samma problem.
Är det fler som har det problemet?
Även facetimesamtal hänger sig.
Förresten Petter, vad har du för leverantör? Kanske är nätverksberoende?

Senast redigerat 2014-01-07 21:37

Läste nyss ett tips på loopinsight.com som kanske kan vara till nytta. Lägg på genom att trycka på powerknappen.

Citat:

Great tip. I knew that tapping the power button on an incoming call silenced the ringer. I did NOT know that a double-tap sent the call directly to voicemail. And one more: tap the power button to hang up the call. Equivalent to tapping the headphone button, if you have headphones on, but way simpler than navigating the screen interface. Nice.

http://www.loopinsight.com/2014/01/14/iphone-...

Originallänken (http://osxdaily.com/2014/01/13/hang-up-iphone...) skriver också:

Citat:

Additionally, it works to hang up a call even if tapping on the “End Call” screen button doesn’t work, which seems to be an odd Phone app bug that happens at random for some users.

Ursprungligen av Håkan I:

Har samma telefon och precis samma problem.
Är det fler som har det problemet?
Även facetimesamtal hänger sig.
Förresten Petter, vad har du för leverantör? Kanske är nätverksberoende?

Jag har Tele2 som leverantör. Tycker det här blir mer och mer irriterande. Som jag läste här så kunde man trycka på Power istället när man la på och det fungerar bättre. Men som sagt i alla fall sjukt irriterande.

Ursprungligen av Petter Lindskog:

Jag har Tele2 som leverantör. Tycker det här blir mer och mer irriterande. Som jag läste här så kunde man trycka på Power istället när man la på och det fungerar bättre. Men som sagt i alla fall sjukt irriterande.

Testat det Keptang hänvisar till i #2?

1
Bevaka tråden