Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdatera IPAD 3 till IOS 6 istället för IOS 7

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej !
Vet någon om det finns en möjlighet att kunna uppdatera till en lägre version av IOS?,6an i mitt fall, gillar inte looken på 7:an tyvärr. Eller stänger Apple detta totalt, möjlighet att kringgå ??

Ursprungligen av Thomas W:

Hej !
Vet någon om det finns en möjlighet att kunna uppdatera till en lägre version av IOS?,6an i mitt fall, gillar inte looken på 7:an tyvärr. Eller stänger Apple detta totalt, möjlighet att kringgå ??

Går inte.

Ursprungligen av pmarriott:

Går inte.

Mycket trist att inte kunna få välja uppåt hur långt man vill gå, men tack, antog det !

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-01-08 17:51

Uppåt är det väl helt fritt (om hårdvaran stöds), däremot så är det stopp nedåt.

Ursprungligen av reboot81:

Uppåt är det väl helt fritt (om hårdvaran stöds), däremot så är det stopp nedåt.

Men Apple aktiverar väl bara den nyaste versionen? Du kan inte uppgradera en IOS5 till IOS6 nu eftersom Apple inte aktiverar den?

Ursprungligen av BlackSmp:

Men Apple aktiverar väl bara den nyaste versionen? Du kan inte uppgradera en IOS5 till IOS6 nu eftersom Apple inte aktiverar den?

Korrekt. Endast den senaste som enheten har stöd för fungerar.

Jag såg nånstans för ett tag sedan att det skulle vara en jailbreak på gång som gjorde det möjligt att nedgradera till iOS6...

1
Bevaka tråden