Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 5s och Spotify

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har sökt och försökt hitta svar på detta utan lyckas, så jag provar här. Skaffade en Iphone5s i veckan och har stött problem med en sak. När jag lyssnar på Spotify i headset eller via blåtandshögtalare så hör man inte att det ringer eller får SMS. Det vill säga - musiken dämpas inte eller ger någon notis. Så man får hela tiden gå och trycka på hemknappen för att se om någon ringt eller smsat. Någon inställning jag missat tro?

Händer detta endast när du lyssnar på Spotify eller händer det i andra ljud/musik-appar också?

Det verkar ske i alla ljudprogram, när jag använder just headset eller högtalare. Om jag använder telefonhögtalaren så dämpar den musiken och plingar till eller vid samtal - bryter ljudet.

Ursprungligen av Petter Lindskog:

Det verkar ske i alla ljudprogram, när jag använder just headset eller högtalare. Om jag använder telefonhögtalaren så dämpar den musiken och plingar till eller vid samtal - bryter ljudet.

Även samma problem med orginal-headset?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Även samma problem med orginal-headset?

Ja, jag använder original headesetet

Ursprungligen av Petter Lindskog:

Ja, jag använder original headesetet

Otroligt men sant, jag löste det själv. Hade råkat aktivera "stör ej". Det som ställde till det. Nu fungerar det som det ska. Tack för all hjälp!

1
Bevaka tråden