Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

För lite utrymme på min nya iphone

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag behöver hjälp.
Har köpt en ny iphone 5s. Jag tappade min gamla iphone 5 men hade säkerhetskopierat den i iTunes. Så nu när skulle återställa(föra över) i iTunes till min nya 5s så kom det upp en ruta där det stod att jag hade för lite utrymme. Min gamla 5a var på 32 gb och min nya är på 16 gb. Hur går jag till väga nu för att få över meddelanden, kontakter bilder m.m. Kan tänka mig att radera några tusen bilder, men vet inte hur jag gör detta, om det går att göra i iTunes? Och kan ju inte säkerhetskopiera om då jag har tappat min gamla mobil.
Vore otroligt tacksam för svar.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-12-23 12:41

Det är nog kört såvida du inte får igång din gamla telefon, kan radera en del och göra en ny backup.
Har du synkat din gamla till datorn, så har du ju all information i datorn. Bara att installera den nya som ny telefon, och synka in dina Kontakter, Musik, appar mm.

  • Medlem
  • 2013-12-23 12:58

Om du hade musik och filmer på din gamla lur så kan du välja att inte synkronisera dessa på den nya telefonen. Eller har du 16GB bilder?

1
Bevaka tråden