Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ett fel inträffade vid återställningen av denna Iphone (-34)

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2013-11-08 03:01

Hej, uppdaterade min iphone idag på första gången på väldigt länge.

Allt gick väl i början och fungerade egentligen som det skulle, förutom att min musik och film inte förts över. Jag vet inte vad jag lyckades göra efter det, men min iphone blev av med allt jag har skaffat sen april. Jag försöker därför att hämta den säkerhetskopian som gjordes idag, men får då felmeddelandet i rubriken "Ett fel inträffade vid återställningen av denna Iphone (-34)".

Jag kanske är körd oavsett, men eftersom jag inte kan hitta något om -34 när jag söker via google så tänkte jag höra här innan jag ger upp.

  • Medlem
  • 2013-11-08 06:46

Eftersom de gamla rävarna på forumet inte har vaknat än så ställer jag standardfrågorna.
Vilken modell av iPhone?
Vilken version av iTunes?
Har telefonen varit jailbreakad?
Vilken version av iOS?

  • Medlem
  • International user
  • 2013-11-08 06:56

Det finns lite att läsa här, kan vara värt att prova i alla fall.

http://support.apple.com/kb/TS1275
http://support.apple.com/kb/TS3694#error34

  • Medlem
  • Umeå
  • 2013-11-08 08:19
Ursprungligen av MonkD:

Hej, uppdaterade min iphone idag på första gången på väldigt länge.

Allt gick väl i början och fungerade egentligen som det skulle, förutom att min musik och film inte förts över. Jag vet inte vad jag lyckades göra efter det, men min iphone blev av med allt jag har skaffat sen april. Jag försöker därför att hämta den säkerhetskopian som gjordes idag, men får då felmeddelandet i rubriken "Ett fel inträffade vid återställningen av denna Iphone (-34)".

Jag kanske är körd oavsett, men eftersom jag inte kan hitta något om -34 när jag söker via google så tänkte jag höra här innan jag ger upp.

Du har inte provat googla iphone error 34? Jag får en väldigt massa träffar.
Men om du googlar iphone error -34 så får du alla iphone errors utan 34. Använd "-34" om du vill ha med minustecknet i sökningen

Ursprungligen av MonkD:

Hej, uppdaterade min iphone idag på första gången på väldigt länge.

Allt gick väl i början och fungerade egentligen som det skulle, förutom att min musik och film inte förts över. Jag vet inte vad jag lyckades göra efter det, men min iphone blev av med allt jag har skaffat sen april. Jag försöker därför att hämta den säkerhetskopian som gjordes idag, men får då felmeddelandet i rubriken "Ett fel inträffade vid återställningen av denna Iphone (-34)".

Jag kanske är körd oavsett, men eftersom jag inte kan hitta något om -34 när jag söker via google så tänkte jag höra här innan jag ger upp.

https://discussions.apple.com/thread/3374362?...
-34 betyder att disken är full.

  • Medlem
  • 2013-11-08 10:47
Ursprungligen av matssoderstrom:

https://discussions.apple.com/thread/3374362?...
-34 betyder att disken är full.

Hur gör jag då plats?

Måste jag på något vis nedgradera min iphone till ett os som inte tar lika mycket plats, för att sedan föra över den rätta säkerhetskopieringen, ta bort lite grejer->göra ny säkerhetskopia, och sedan uppdatera igen?

Det är den enda lösningen jag kan tänka mig.

  • Medlem
  • 2013-11-08 10:52
Ursprungligen av Dalle:

Eftersom de gamla rävarna på forumet inte har vaknat än så ställer jag standardfrågorna.
Vilken modell av iPhone?
Vilken version av iTunes?
Har telefonen varit jailbreakad?
Vilken version av iOS?

3GS
11.1.3.8
Nej
6.1.3

Ursprungligen av MonkD:

Hur gör jag då plats?

Måste jag på något vis nedgradera min iphone till ett os som inte tar lika mycket plats, för att sedan föra över den rätta säkerhetskopieringen, ta bort lite grejer->göra ny säkerhetskopia, och sedan uppdatera igen?

Det är den enda lösningen jag kan tänka mig.

Så här gjorde en person i länken jag gav:
-----------
I got error -34 from iTunes when it seemed like my iPhone was near the end of the update. After retrying a few times without disconnecting the phone, the last time I got error -34 I did the following and it worked fine:

1. Unplugged the phone from my computer

2. The phone went through the iOS 5 setup wizard with no problems. Once the phone was set up, my old apps were already there and my phone already was set up with its old email accounts, etc.

3. Plugged the phone back into iTunes, when it asked if I wanted to restore it from backup I said No (Delete the backup).

4. Synced the phone to copy back all photos and songs.
----------
Kan vara värt att prova.

1
Bevaka tråden