Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lås upp - "sliden" är sämre med ios7

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sollefteå
  • 2013-10-30 13:58

Någon fler som märkt att man måste dra flera gånger innan man kan svara på ett inkommande samtal med ios7? Vid tidigare varianter av iOS har det aldrig varit problem på den fronten. En miss av Apple där tycker jag.

Någon fler som märkt av detta?

Ursprungligen av nipa03:

Någon fler som märkt att man måste dra flera gånger innan man kan svara på ett inkommande samtal med ios7? Vid tidigare varianter av iOS har det aldrig varit problem på den fronten. En miss av Apple där tycker jag.

Någon fler som märkt av detta?

Japp jag har också märkt det. Störigt men antagligen åtgärdat i 7.0.4.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2013-10-30 22:03

Det har varit likadant i tidigare versioner av iOS för mig. Dock inget stort problem.

  • Medlem
  • Sollefteå
  • 2013-10-30 22:09
Ursprungligen av joakimo:

Det har varit likadant i tidigare versioner av iOS för mig. Dock inget stort problem.

Nja inget stort problem och hade det varit ett annat märke på telefonen hade det kanske varit normalt men på en iphone så ska det bara fungera smärtfritt tycker jag. Vilket det för övrigt har gjort fram till ios7. Jag håller tummarna på en uppdatering som åtgärdar detta.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-10-30 23:17
Ursprungligen av nipa03:

Jag håller tummarna på en uppdatering som åtgärdar detta.

Ja, när jag håller tummarna är det nästan omöjligt att svara på första slide-försöket!

Ursprungligen av nipa03:

Nja inget stort problem och hade det varit ett annat märke på telefonen hade det kanske varit normalt men på en iphone så ska det bara fungera smärtfritt tycker jag. Vilket det för övrigt har gjort fram till ios7. Jag håller tummarna på en uppdatering som åtgärdar detta.

Jag har haft det problemet med iPhone, iPhone 3GS och iPhone 4S med iOS/iPhone OS version 1-7.

Tror inte det är något som fixas i iOS 7.0.4 tyvärr

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-10-30 23:42

Yes, det är mer påtagligt nu. Hände någon gång tidigare. Men nu ofta.

Ursprungligen av xms67:

Yes, det är mer påtagligt nu. Hände någon gång tidigare. Men nu ofta.

Jag uppgraderade häromdagen och jag tycker samma sak. Men jag tycker allt från låsskärmen verkar fått sämre respons nu.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2013-11-01 17:36

Japp! Jag har också märkt det. Dåligt!

  • Medlem
  • 2013-11-02 11:13
Ursprungligen av nipa03:

Någon fler som märkt att man måste dra flera gånger innan man kan svara på ett inkommande samtal med ios7? Vid tidigare varianter av iOS har det aldrig varit problem på den fronten. En miss av Apple där tycker jag.

Någon fler som märkt av detta?

Jag tycker också responsen är markant sämre med iOS7, både med 5 och 5S. Förvånande...

1
Bevaka tråden