Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

7.0.2 ute...Go and get it:)

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Eller hur?

Fast det är bara säkerhetsfixar för låsskärmen

#nyhetstips

Senast redigerat 2013-09-26 19:18
  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2013-09-26 19:18

På telefonen 18,2 Mb. I iTunes 1,12 Gb ?

Ursprungligen av onnyt:

På telefonen 18,2 Mb. I iTunes 1,12 Gb ?

Ingen OTA i iTunes..

  • Medlem
  • Borås
  • 2013-09-26 19:24

Vad hände med 7.0.1?

Ursprungligen av Ola:

Vad hände med 7.0.1?

Endast för 5c och 5s.

  • Medlem
  • Hjo
  • 2013-09-26 19:32
Ursprungligen av Ola:

Vad hände med 7.0.1?

"OS 7.0.2 brings iOS 7 parity across all supported devices. Alongside the launch of the new iPhones, Apple released iOS 7.0.1, but this release was exclusive to the iPhone 5s and iPhone 5c."

  • Medlem
  • Borås
  • 2013-09-26 19:36
Ursprungligen av keptang:

Endast för 5c och 5s.

Jaha, jag hur ju inte så många sådana än

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-09-26 20:07
Ursprungligen av keptang:

Ingen OTA i iTunes..

Att det är en OTA säger väl ändå inte att den per definition ska vara mindre, bara att den är just OTA (Over-The-Air).

Ursprungligen av zinned:

Att det är en OTA säger väl ändå inte att den per definition ska vara mindre, bara att den är just OTA (Over-The-Air).

Har du någonsin varit med om att OTA är större i storlek än att ladda ner hela iOS-ipsw via iTunes? Naturligtvis inte, kommer aldrig att ske.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-09-26 20:33
Ursprungligen av keptang:

Har du någonsin varit med om att OTA är större i storlek än att ladda ner hela iOS-ipsw via iTunes? Naturligtvis inte, kommer aldrig att ske.

Det har jag ingen aning om, kollar aldrig på storleken. Dock var det inte det jag talade om.

Ursprungligen av zinned:

Att det är en OTA säger väl ändå inte att den per definition ska vara mindre, bara att den är just OTA (Over-The-Air).

En OTA innehåller i princip alltid bara uppdateringen, medan när man kör via iTunes så blåser den in hela faderullan på nytt. Antar att det inte är möjligt för operativet på luren att uppdatera sig om man samtidigt blåser rent.

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2013-09-26 23:01

Uppdaterade en ipad 4 och en iphone 5 utan problem men på min ipad 2 går inte 7.0.2 in som den ska. Den kör hela uppdateringen inkl det första "strecket under äpplet" men sen startar den bara upp och är inte uppdaterad. Det är 7.0 på den nu och den uppdateringen - dvs från ios 6 - var det inga problem med. Har testat att stänga alla appar och starta om innan uppdateringen, ingen skillnad. Har gjort tre försök, samma sak hela tiden...?? Har i och för sig bara testat från iPaden direkt, inte via iTunes, kan det spela roll?

Ursprungligen av Peber0:

Uppdaterade en ipad 4 och en iphone 5 utan problem men på min ipad 2 går inte 7.0.2 in som den ska. Den kör hela uppdateringen inkl det första "strecket under äpplet" men sen startar den bara upp och är inte uppdaterad. Det är 7.0 på den nu och den uppdateringen - dvs från ios 6 - var det inga problem med. Har testat att stänga alla appar och starta om innan uppdateringen, ingen skillnad. Har gjort tre försök, samma sak hela tiden...?? Har i och för sig bara testat från iPaden direkt, inte via iTunes, kan det spela roll?

Ska inte spela roll, men testa iTunes.

Hard Reset >> och låset är inte där. Har uppdaterat till 7.0.2. förstås. Har det hänt något öht?

Ursprungligen av Einar Lindgren:

Hard Reset >> och låset är inte där. Har uppdaterat till 7.0.2. förstås. Har det hänt något öht?

"låset inte där"? Har du aktiverat det?

Ursprungligen av BlackSmp:

Eller hur?

Fast det är bara säkerhetsfixar för låsskärmen

#nyhetstips

Låset finns när jag gör en vanlig omstart. Men hemknapp/av-omstart går förbi. Men jag har iofs. bara sim-lås som "lås". My bad, I guess.

Då är det kanske inga konstigheter..? Ah, forget about it. What are you gonna do?

1
Bevaka tråden