Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lustiga videos på internätet...

Tråden skapades och har fått 129 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2013-02-10 11:30
Ursprungligen av joakimo:

Jag tycker detta borde räknas som en fiffighet på nätet. En resa utan att lämna hemmets lugna tillvaro.
Detta är en tågresa i Norge som är filmad från lokförarens perspektiv under 6 timmar. Vackra vyer utlovas!

Hör väl snarare hit: http://www.99mac.se/forum/t/299160-lustiga-vi...
"Fiffigt" vete katten.

  • Medlem
  • Jämtland
  • 2013-02-10 17:33
Ursprungligen av joakimo:

Jag tycker detta borde räknas som en fiffighet på nätet. En resa utan att lämna hemmets lugna tillvaro.
Detta är en tågresa i Norge som är filmad från lokförarens perspektiv under 6 timmar. Vackra vyer utlovas!

Finns att ladda hem i sin helhet LAGLIGT som torrent från NRK Beta http://video.nrkbeta.no/torrents/ tillsammans med bland annat Hurtigruten, Holmenkollbanen och nya Sognefjorden i imponerande 4096x2304 (!). Norska NRK ligger ljusår före SVT.

Pøpkorn någon ?

Full rulle / plattan i mattan

  • Medlem
  • 2013-04-04 13:59

Vad kostade det att lacka om BMWn efter det där?

Ursprungligen av Dalle:

Vad kostade det att lacka om BMWn efter det där?

Jag tror möjligen att det inte var helt och hållet på riktigt. Tjejen skulle nog behöva få ett par kilo grus och sten urplockat ur diverse nya kroppsöppningar efter en sån där petrologisk dusch.

  • Medlem
  • 2013-04-04 14:41

Möjligheten finns.

Apples "Marimba"-rington använd som grundspår i en låt

Genialiskt o bra

...hittat genom appen Pulse...

  • Medlem
  • Neverland
  • 2013-06-26 01:25
Ursprungligen av Mymac4ever:

Apples "Marimba"-rington använd som grundspår i en låt

Genialiskt o bra

...hittat genom appen Pulse...

Fruktansvärd låt, men det var en bra idé. Därför gillade jag ändå ditt inlägg.

I en liten stad i Nebraska finns en Chevy-återförsäljare vars dörrar varit stängda sedan 1990-talet. I en unik auktion som kommer gå av stapeln i september ska alla 500 bilarna, de flesta fabriksnya men i varierande skick och med bara några få Miles på mätarna, auktioneras bort.

Här är en av många videos som definitivt ger ett visst mått av gåshud. Det är som att öppna en tidskapsel...

En video till. Denna ger en bild a "skalan" på samlingen...

Senast redigerat 2013-08-09 08:28
  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-08-09 06:44
Ursprungligen av Mymac4ever:

I en liten stad i Nebraska finns en Chevy-återförsäljare vars dörrar varit stängda sedan 1970-talet. I en unik auktion som kommer gå av stapeln i september ska alla 500 bilarna, de flesta fabriksnya men i varierande skick och med bara några få Miles på mätarna, auktioneras bort.

Här är en av många videos som definitivt ger ett visst mått av gåshud. Det är som att öppna en tidskapsel...

En video till. Denna ger en bild a "skalan" på samlingen...

Sjukt!!!
Hittade historien om Lambrecht Chevrolett Collection.

http://www.thetruthaboutcars.com/2013/06/the-...

Ursprungligen av lappen71:

Sjukt!!!
Hittade historien om Lambrecht Chevrolett Collection.

http://www.thetruthaboutcars.com/2013/06/the-...

Jo det är en fascinerande historia om hårt arbetande människor från en tid som flytt.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2013-08-18 15:12

Galet roligt!

Jag såg just detta avsnittet av Top Gear på tv. Händelserna som leder fram till att jag asgarvade inleds vid 3.36. Asgarvsvarning vid 4.42 o framåt

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2013-08-19 00:23
Ursprungligen av Mymac4ever:

Jo det är en fascinerande historia om hårt arbetande människor från en tid som flytt.

Går att kika på från rymden: http://goo.gl/maps/mZzhs
Personligen tycker jag att det är synd att dessa bilar fått stå ute och förfalla.

Daft Punks singel Get lucky gjord i Mario Paint

Conan O'brian spelar GTA V

Jag har detta spelet, hämtade ut det på ett nattöppet Gamestop i tisdags men jag har ännu inte hunnit spela det...

Ursprungligen av Mymac4ever:

Jag har detta spelet, hämtade ut det på ett nattöppet Gamestop i tisdags men jag har ännu inte hunnit spela det...

Du har många timmars nöje framför sig.

Detta är en "twofer". Först en annorlunda reklamfilm o sedan från Letterman med Steve Martin...

Det är ingen Youtubevideo dock...Letterman Show...

Extra långt Simpsons intro signerat Guillermo del Toro(mänger med referenser). Gillar inte Halloween, tycker det är fånigt o det är ingen inhemsk tradition men Simpsons kan jag ta hur o när som helst...

Ett designkoncept för en pryl som förvandlar ett fönster till en "noise-cancelling" högtalare

Självlysande gångbanor finns tydligen i England...

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-10-23 08:33

Snyggt. Men ser ut att vara svårt för inlinesåkning.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2013-10-23 21:54

Fanns den där noice-cancelling-prylen så skule jag köpa den på studs!

Microsloth får en känga i nötterna för sin svårservade Surface Pro2

lol

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2013-10-24 09:16
Ursprungligen av Mymac4ever:

Microsloth får en känga i nötterna för sin svårservade Surface Pro2

lol

Ja, de har mycket att lära av Apple som fick hela 2/10 i repairability score för iPad. Dubbelt så bra!

Galna Dominotricks. Inga problem med fritidssysselsättning här inte

En väldigt liten quadrocopter, ryms i handen

...o den säljs av Cult of Mac för 65$ som en del av deras Black Friday deals

Inte nog med att de olovligen klättrar upp till toppen av Shanghai Tower under byggnad, de klättrar dessutom upp i kranen som står högst upp. 650 m över marken utan säkerhhetsutrustning... Hårigt är bara förnamnet.

Via InBeijing.

Vimeos embed-funktion funkar tydligen inte på 99mac?)

Tillägg 2: Nu funkar inbäddningn tydligen?

Senast redigerat 2014-02-18 15:03
Ursprungligen av johan_tanying:

Inte nog med att de olovligen klättrar upp till toppen av Shanghai Tower under byggnad, de klättrar dessutom upp i kranen som står högst upp. 650 m över marken utan säkerhhetsutrustning... Hårigt är bara förnamnet.

http://vimeo.com/85843499

Via InBeijing.

Huga, blir ju åksjuk av att titta på det. Jäklar vilken smog de har, som ur Bladerunner

Bevaka tråden