Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Den perfekta mailboxen?

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av zinned:

Japp, €4 för en tjänst som Microsoft levererar gratis. Om man vill använda Microsofts tjänster, givetvis.

En tjänst som även Microsoft lär komma att ta betalt för i framtiden. Det gäller bara att de först lyckas knyta till sig så många användare att det är värt risken att följa Google och sluta tillhandahåller tjänsten kostnadsfritt.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-06-21 20:53
Ursprungligen av maskh:

En tjänst som även Microsoft lär komma att ta betalt för i framtiden. Det gäller bara att de först lyckas knyta till sig så många användare att det är värt risken att följa Google och sluta tillhandahåller tjänsten kostnadsfritt.

Absolut, dock talar vi nu om vad som är fördelaktigt idag.

Exakt vad är det för tjänst som Microsoft erbjuder gratis idag? Active Sync?

Ursprungligen av maskh:

En tjänst som även Microsoft lär komma att ta betalt för i framtiden. Det gäller bara att de först lyckas knyta till sig så många användare att det är värt risken att följa Google och sluta tillhandahåller tjänsten kostnadsfritt.

Fakta?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Exakt vad är det för tjänst som Microsoft erbjuder gratis idag? Active Sync?

Ja.

Senast redigerat 2013-06-22 00:08
Ursprungligen av keptang:

Ja.

Så Outlook.com ska alltså ha push i min iPhone, eller måste jag konfigurera ngt först?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Så Outlook.com ska alltså ha push i min iPhone, eller måste jag konfigurera ngt först?

http://www.solveyourtech.com/set-up-your-outl...

Som jag redan hade ställt in det då dvs. Tack iaf.

Bevaka tråden