Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skärmrecensioner av Thomas Ytterberg?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Vad hände egentligen med Tomas Ytterbergs skärmrecensioner som skulle börja regna in? Blev det inget av det?

// DL

Ursprungligen av ravenwing:

Hej!

Vad hände egentligen med Tomas Ytterbergs skärmrecensioner som skulle börja regna in? Blev det inget av det?

// DL

Förhoppningsvis kan Tomas skriva fler recensioner för 99mac, men mycket hänger på att det finns lämpliga produkter att testa. Just nu är det lite dött på Apple-fronten. Vi får hoppas på att WWDC levererar.

Ursprungligen av keptang:

Jo precis, de hamnade ju på Sweclockers. Varför inte här? Många mac-användare sitter ju med laptops eller en mac pro (eller en iMac som behöver en till 27"-yta.. lol) och jag tycker iaf att det skulle vara intressant att läsa bra tester på stora färg"rätta" skärmar och/eller jämförelser med Apples TB-skärmar och visa om man får mer kräm för pengarna om man köper en nyare DELL 27"a ..

Ursprungligen av ravenwing:

Jo precis, de hamnade ju på Sweclockers. Varför inte här? Många mac-användare sitter ju med laptops eller en mac pro (eller en iMac som behöver en till 27"-yta.. lol) och jag tycker iaf att det skulle vara intressant att läsa bra tester på stora färg"rätta" skärmar och/eller jämförelser med Apples TB-skärmar och visa om man får mer kräm för pengarna om man köper en nyare DELL 27"a ..

Det är väldigt svårt att göra jämförelser på det viset. Det är många variabler som spelar in i bildkvalitetsbiten – hur mycket pengar en viss "nivå" är värd är väldigt subjektivt. Hursomhelst siktar vi givetvis på att testa skärmar på 99mac och göra det på bästa möjliga vis.

Senast redigerat 2013-05-13 22:23
Ursprungligen av Andreas Dimestam:

Det är väldigt svårt att göra jämförelser på det viset. Det är många variabler som spelar in i bildkvalitetsbiten – hur mycket pengar en viss "nivå" är värd är väldigt subjektivt. Hursomhelst siktar vi givetvis på att testa skärmar på 99mac och göra det på bästa möjliga vis.

Såklart att det är svårt, det är ju därför jag vill att ett proffs gör själva recensionen så jag kan läsa sen och jämföra vilken JAG tycker är mest värd pengarna

Ursprungligen av ravenwing:

Såklart att det är svårt, det är ju därför jag vill att ett proffs gör själva recensionen så jag kan läsa sen och jämföra vilken JAG tycker är mest värd pengarna

Självklart, det jag menar är att själva premissen är svårgenomförbar. Det vill säga att jämföra två olika skärmar och säga att "x ger mer för pengarna" eftersom det är så många variabler att ta hänsyn till samtidigt som mycket är subjektivt.

1
Bevaka tråden