Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99s motorsport-tråd (utan resultat!)

Tråden skapades och har fått 728 svar. Det senaste inlägget skrevs .

BBC sänder inte Kanadas GP så jag får nöja mej med Skys sketna sändning, riktigt sunkig i jämförelse, men det finns värre.

För några år sedan valde jag tyska RTL över de svenska sändningarna på TV4.

Ska äntligen se kvalet...

Vad har hänt med Jacques hår ???

Rejält tunnhårig innan så han ville väl känna sig lite mer ungdomlig och tog bort det lilla som var kvar.

Jag kommer att göra samma sak när mitt (kanske) tunnas ut, men är redan endast 6-7mm långt.

Brush-overs is out of fashion...

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2012-06-10 12:56

Hoppas inte pole-vinnaren blir allt för överlägsen efter starten, det var nästan tråkigt de senaste åren, ungefär som Loeb i WRC.

  • Medlem
  • 2012-06-10 13:51

Red Bull är starka i partierna när det svänger på banan. Men de har inte toppfarten för att matcha Mercedes, McLaren, Ferrari mfl. Jag tror det blir ett spännande lopp. Red Bulls totala dominans är bruten denna säsong, vilket jag tycker är bra för sporten. F1 ska inte ha ett stall som vinna alla lopp, sen kvittar det om det står Red Bull, Ferrari eller McLaren på bilen.

Ursprungligen av Dalle:

Red Bull är starka i partierna när det svänger på banan.

Vilket är precis motsatsen till vad de har varit. Jag har lyssnat på en massa försnack och analys med Martin Brundle, Johnny Herbert m.fl. och RB har gjort en hel del för att vända på trenden.

Den bästa starten på en säsong någonsin? (jag förutom när Schuey dominarade 2000-2004...)

  • Medlem
  • 2012-06-10 19:26

Ölen kyld och framplockad, datorn uppriggad och uppkopplad. Låt festen börja!

Ursprungligen av Dalle:

Ölen kyld och framplockad, datorn uppriggad och uppkopplad. Låt festen börja!

Start your engines!

Själv ska jag sätta mej med min son och titta på Speedway GP från Køpenhavn igår kväll (vet inga resultat bara att farsan hatar Nicki Pedersen ännu mer), får kolla F1 när chansen ges men tyvärr lyssnar vi på engelsk radio på jobbet och de ger alltid resultat från F1.

Go Schuey!!!

  • Medlem
  • 2012-06-10 21:40

7 race, 7 olika segrare... Otroligt! Och vilken resa för Alanso och Perez. (Kryptiskt för att inte avslöja för mycket för Katten)

Och vilken tabell vi har.

Jag är helt matt, behöver en stänkare, wow!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-06-10 22:25
Ursprungligen av keptang:

Jag är helt matt, behöver en stänkare, wow!

Vilket lopp, ordning i leden igen En stänkare är på sin plats,
tar mig en dry martini efter detta, Bombay of cource what else

  • Medlem
  • International user
  • 2012-06-10 22:48

*** överlägsen, precis som det ska se ut!

Jag har precis avslutat ett fantastiskt Speedway GP från igår kväll. Min son har skola i morgon, men skit samma med racing som detta...

Danmark har en förare som passar bättre som fotbollsspelare än motorcykelförare...

Tiden räcker inte till, gick in och kollade på autosport.com och såg att det verkade vara en spännande tävling, kul!

Ursprungligen av Fritz the Cat:

Tiden räcker inte till, gick in och kollade på autosport.com och såg att det verkade vara en spännande tävling, kul!

Det var ett fantastiskt bra race!

MotoGP weekend coming up!!!

  • Medlem
  • 2012-06-16 12:27

Är sur att jag kommer missa dagens TTA från Göteborg.

Ursprungligen av Dalle:

Är sur att jag kommer missa dagens TTA från Göteborg.

Visas det bara på Viasat motor?

Ursprungligen av Fritz the Cat:

Visas det bara på Viasat motor?

Visas på TV10 kl 15.

Le Mans bjuder på helgens underhållning hemma hos mig, 20 minuter in i tävlingen nu.

Ursprungligen av Scuderia-F1:

Le Mans bjuder på helgens underhållning hemma hos mig, 20 minuter in i tävlingen nu.

British Eurosport har den bästa sändningen i mitt tycke! Mycket stort britiskt intresse för LeMans genom tiderna.

  • Medlem
  • 2012-06-16 18:55

Jag missade TTA i Göteborg på TV, men istället var jag och tittade på Multi Cup Grand Prix 2, Big Boat Race på Riddarfjärden i Stockholm. Racing på nära håll. Vissa klarade sig i mål, andra körde sönder...

110 knop och ca 5G i kurvorna.

Ursprungligen av Dalle:

Jag missade TTA i Göteborg på TV, men istället var jag och tittade på Multi Cup Grand Prix 2, Big Boat Race på Riddarfjärden i Stockholm. Racing på nära håll. Vissa klarade sig i mål, andra körde sönder...

110 knop och ca 5G i kurvorna.

Fanns det en båt med Erik Stark (#1 tror jag) sponsrad av GeTel ?

Har precis tittat på WSBK sammandraget från Misano...

  • Medlem
  • 2012-06-16 19:47

Japp, tyvärr slog han runt,(tror jag, var inte där då) men klarade sig fint vad jag hörde.

Ursprungligen av Dalle:

Japp, tyvärr slog han runt,(tror jag, var inte där då) men klarade sig fint vad jag hörde.

Jag har gjort dekalerna till hans båt.

TTA var rätt kul, nu är ju inte banan i Göteborg den roligaste. Men det är nog en serie som kan bli väldigt bra.
STCC är ju så tråkigt så det är roligare att se målarfärg torka.

Sitter och tittar på Belle Vue - Wolverhampton (speedway) från i måndags då det inte är något GP ikväll, och dessvärre kan man inte se de fyra kvalen till nästa års GP serie...

Kanske skulle titta på fotbollen istället...

Bevaka tråden