Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför är det...

Tråden skapades och har fått 806 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Varför vill jag strypa, slå av huvudet på och lemlästa alla som börjar sina inlägg med "Vet inte om detta är rätt tråd, men......"?

  • Avstängd
  • 2011-06-17 17:30
Ursprungligen av pmarriott:

Varför vill jag strypa, slå av huvudet på och lemlästa alla som börjar sina inlägg med "Vet inte om detta är rätt tråd, men......"?

Vet inte om detta är rätt tråd, men nu blev jag rädd...

  • Medlem
  • International user
  • 2011-06-17 15:17

Vet inte om detta är rätt tråd, men jag undrar varför barnen alltid ska ha svårt att sova, vakna tidigt, vakna mitt i natten, komma in tidigt på morgonen och säga att dom är hungriga när man har arbetat en extra lång dag (13 timmar) och ska upp tidigt på morgonen!!???

Vet inte om detta är rätt tråd, men var kan man köpa ett schysst järnrör, en bra elektrisk såg (typ en sån som slaktare använder), och lite rep? Kan behöva en bra spade också.

  • Medlem
  • 2011-06-17 23:00

Varför kommer bussen just när någon tänder en cigarett?

Ursprungligen av Baron:

Varför kommer bussen just när någon tänder en cigarett?

Varför tänder nån en cigarett just när bussen kommer ...?

  • Medlem
  • 2011-06-18 16:56

Varför måste barn gå på toa precis när man gått hemifrån?

  • Medlem
  • 2011-06-18 16:55

Varför säger hantverkare att de ska göra klart det arbete de påbörjat?

Ursprungligen av Baron:

Varför säger hantverkare att de ska göra klart det arbete de påbörjat?

ja ungefär som politikers "ambitioner"

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-06-18 17:52

Varför ska kalla stark öl vara så goda så jag måste dricka upp dom så jag slipper tänka på att dom ligger i kylen utan att nyttjas, varför, varför ???

Ursprungligen av CUBEIS:

Varför ska kalla stark öl vara så goda så jag måste dricka upp dom så jag slipper tänka på att dom ligger i kylen utan att nyttjas, varför, varför ???

Varför ska du påminna mig om de jag har i min kyl...?

Ursprungligen av CUBEIS:

Varför ska kalla stark öl vara så goda så jag måste dricka upp dom så jag slipper tänka på att dom ligger i kylen utan att nyttjas, varför, varför ???

Detta är en filosofisk diskussion som kräver en kall öl

Varför ska det regna just nu, när jag har mina iskalla Samuel Adams i en påse, födelsedagspresent i en annan, och ska ner på Möllan och festa?

Varför händer det inget i någon av mina bevakade trådar nu när jag sitter här o laddar o laddar o laddar o inte har något bättre att göra än att ladda ett par gånger till ?

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Varför händer det inget i någon av mina bevakade trådar nu när jag sitter här o laddar o laddar o laddar o inte har något bättre att göra än att ladda ett par gånger till ?

..nu hände det något i mina bevakade iaf

Varför tajmar man alltid in broöppningarna när man har ont om tid för att komma i tid till jobb/möte etc. Men när man har all tid i världen är det i stort sett aldrig broöppning/rödljus etc

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2011-06-23 08:41

Varför regnar det alltid när man planerat att klippa gräset?

  • Medlem
  • International user
  • 2011-06-24 00:04

Varför ska någon annan skriva ett inlägg med exakt dom orden jag tänkte skriva innan mig?

Ursprungligen av keptang:

Varför känns det som att det ekar här?

Ursprungligen av lasselu:

Varför regnar det alltid när man planerat att klippa gräset?

  • Medlem
  • International user
  • 2011-06-23 17:27

Varför regnar det alltid när man planerat att klippa gräset?

Varför känns det som att det ekar här?

Varför skall det ösregna på den enda dag på året då jag verkligen känner starkt för att vara ute?

Midsommar = plaskdag

Och kom inte dragandes med ngt hurtigt "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"
Hur nu fan goreTex gör det roligare äta regnskadad tårta.

..tar det sån tid för facebook att samla ihop allt jag gjort i en zip fil? Jag har väntat mer än en timme på det förbenade mailet nu..

...att hörlurssladdarna till iPhonen ska fastna i precis allt?!

Macworld skrev för ett tag sedan om trasselfria hörlurar.
Sladden är platt som en bandspaghetti - de trasslar sig ej.

Ursprungligen av Goflorp:

Macworld skrev för ett tag sedan om trasselfria hörlurar.
Sladden är platt som en bandspaghetti - de trasslar sig ej.

Jag menade inte trassla, jag menade fastna. iPhonen i fickan, Koss lurarna på skallen, sladd mellan, jobbar i verkstan, ute i trädgården, snickrar...

Ursprungligen av LCR:

Jag menade inte trassla, jag menade fastna. iPhonen i fickan, Koss lurarna på skallen, sladd mellan, jobbar i verkstan, ute i trädgården, snickrar...

Jo, jag vet inte hur många sladdar som jag slitit av genom åren...

Ursprungligen av LCR:

Jag menade inte trassla, jag menade fastna. iPhonen i fickan, Koss lurarna på skallen, sladd mellan, jobbar i verkstan, ute i trädgården, snickrar...

Min lösning: Sladden innanför kläderna.

Ursprungligen av Hagelin:

Min lösning: Sladden innanför kläderna.

ja om man inte bryr sig så mycket om strålning så är Bluetooth ( ja det är trådlöst) uppfunnet sen en tid tillbaka. hehe

exempel
Sony Ericsson HBH-IS800 trådlös stereohörlur | Stereohörlur med Bluetooth™

Ursprungligen av cubeuser_vol2:

ja om man inte bryr sig så mycket om strålning så är Bluetooth ( ja det är trådlöst) uppfunnet sen en tid tillbaka. hehe

exempel
Sony Ericsson HBH-IS800 trådlös stereohörlur | Stereohörlur med Bluetooth™

Hata BT-headset. Om inte ljudkvaliten är kass så är ljudkvaliten kass OCH batteriet slut. Och sladden innanför funkar inte för mig. Minsta friktion mellan kläder och sladd och hörlurarna trillar ur.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-06-30 14:41
Ursprungligen av cubeuser_vol2:

ja om man inte bryr sig så mycket om strålning så är Bluetooth ( ja det är trådlöst) uppfunnet sen en tid tillbaka. hehe

exempel
Sony Ericsson HBH-IS800 trådlös stereohörlur | Stereohörlur med Bluetooth™

Det är strålning i trådbundna headset med. Så det slipper man inte undan...

Bevaka tråden