Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Näe, nu blev jag riktigt sur

Tråden skapades och har fått 4843 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-04-23 21:35
Ursprungligen av studiox:
Ursprungligen av Drakfot:

Införskaffat Operation Flashpoint: Red River.
Så har fanskapen inte ens kodat så att det fungerar med Logitech G35 (ganmingheadset, finns trådar på deras supportforum om detta), finns inget ljud i själva spelet, intro och sekvenser fungerar utan problem dock..
RÖVHATTAR!

spelade det där skitspelet igår och är glad för att jag inte köpte det Men jag ska ge det ett till försök. Tacka vet jag IGN.

Som tur är finnes Bad Company 2, samt Battlefield 3 är förhandsbokat

  • Medlem
  • Jakobsberg
  • 2011-04-24 08:41

Jag är förkyld. OCH kille. Fattar ni hur jobbigt det är?

  • Oregistrerad
  • 2011-04-25 14:13

HELVETE - Två diskar i mitt NAS rasade samtidigt verkar det som. Enterprise diskar. Sannolikheten för detta är .. tja finns inte. Min raid klarar inte att två diskar rasar. Får jag inte tillbaka detta blir det en massa jobb med backuper och resten av påsken blir förstörd. Suck

Ursprungligen av studiox:

HELVETE - Två diskar i mitt NAS rasade samtidigt verkar det som. Enterprise diskar. Sannolikheten för detta är .. tja finns inte. Min raid klarar inte att två diskar rasar. Får jag inte tillbaka detta blir det en massa jobb med backuper och resten av påsken blir förstörd. Suck

Murphys lag...

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-04-25 22:19
Ursprungligen av studiox:

HELVETE - Två diskar i mitt NAS rasade samtidigt verkar det som. Enterprise diskar. Sannolikheten för detta är .. tja finns inte. Min raid klarar inte att två diskar rasar. Får jag inte tillbaka detta blir det en massa jobb med backuper och resten av påsken blir förstörd. Suck

Var är "Ogilla"-knappen när man behöver det :/

  • Oregistrerad
  • 2011-04-26 13:20
Ursprungligen av Drakfot:

Var är "Ogilla"-knappen när man behöver det :/

Börjar få ordning på eländet nu. Undrar varför man driver webbhotell, egentligen. *sucka* (röda ögon)

Glad i hågen hoppar jag upp på motorcykeln idag på morgonen och halvvägs till jobbet är det någon bondlurk som försöker slå världsrekord i gödselstank.

  • Oregistrerad
  • 2011-04-26 13:20
Ursprungligen av pmarriott:

Glad i hågen hoppar jag upp på motorcykeln idag på morgonen och halvvägs till jobbet är det någon bondlurk som försöker slå världsrekord i gödselstank.

Det betyder ju bara att det är senvår och sommaren snart är här - det blir man väl inte sur över

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-04-27 07:24
Ursprungligen av pmarriott:

Glad i hågen hoppar jag upp på motorcykeln idag på morgonen och halvvägs till jobbet är det någon bondlurk som försöker slå världsrekord i gödselstank.

Utan bondlurkar ingen mat

Ursprungligen av MatsOlov:

Utan bondlurkar ingen mat

Jo, men måste de vara just här, där jag är? Kan vi inte typ importera allt från Ukraina eller nåt?

Pollen har exploderat under gårdagen och dagen, jag t o m har arbetskamrater som ligger hemma - det underlättar ju absolut för en annan som är ny och grön...

Sedan blev jag lite extra sur när jag kollade med Cyberphoto, mitt batterigrepp till Pentaxen dröjer en vecka till.
Har antagligen med jordbävningar i japan att göra. (batterigreppet, inte pollen)

Muhahahahaha! Ja, egentligen borde jag väl posta detta i jag-är-så-jävla-glad-tråden eller tråden för extrem skadeglädje, men för kontinuitetens skull postar jag här. Polisen har jävligt bra koll på min lilla identitetstjuv och samlar in så mycket material som möjligt nu för att åka och hämta asen så de kan koka lim på dem.

Nu har det gått för långt. Jag tänker sluta vara "snäll" och svara på när folk sätter igång nya idiot-trådar. Istället för att googla verkar "somliga" tycka att det är en bra idé att PMa skiten ur en och vill ha svar på fem minuter. Inte heller vill de lyssna när man kommer med bistra besked som "Jag är ledsen med det går inte".

Och inte får man ett jävla tack heller för den delen!

Varför tror du jag tagit bort mitt telefonnummer på min kontaktinfo?

Haft gamla gubbar och tanter ringandes hem...

Folk kan med precis vad som helst.

Sjuk IGEN! Vad är det som hänt den här vintern/våren?! Jag har inte tid med sådant här, ska ha examination i morgon och besök till helgen! Nu blev jag riktigt sur!

Ursprungligen av Capeman:

Sjuk IGEN! Vad är det som hänt den här vintern/våren?! Jag har inte tid med sådant här, ska ha examination i morgon och besök till helgen! Nu blev jag riktigt sur!

Du har kollat så du inte sitter i drag eller så? Jag vart sjuk gång på gång i höstas av en sådan liten anledning...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-04-27 14:53
Ursprungligen av klarabara:

Du har kollat så du inte sitter i drag eller så? Jag vart sjuk gång på gång i höstas av en sådan liten anledning...

yepp vind drag är super lömskt och leder lätt till förkylningar av alla dess slag.

Min AC på bilen rasade och jag körde med halvöppna fönster fram, ej att rekommendera även om det känns varmt vid vid första ögonblicket.

NU KOM JAG IHÅG ATT JAG ÄR PISS SUR.

Nu blir jag riktigt sur min AC är trasig mitt i värsta försommar värmen - kostar multi att laga - bättre troligtvis att köpa ny bil .

Den småpyser härlig kyla första minuten efter kallstart - sedan stendöd. grrrrrrrrrrr....... fan va irreterande det är.

Alltid haft maximal otur med AC anläggningar på bilar.

Ursprungligen av klarabara:

Du har kollat så du inte sitter i drag eller så? Jag vart sjuk gång på gång i höstas av en sådan liten anledning...

Nej det tror jag inte. Passar ju bra att jag pluggar immunologi just nu när mitt eget immunsystem går på högvarv hela tiden.

Jag har dragit slutsatsen att man under inga omständigheter ska äga en bil som inte i sin helhet omfattas av nybilsgaranti om man inte

a) skiter i fel som inte gör bilen heldöd eller

b) skiter i vad det kostar att laga om något går sönder.

Ursprungligen av pmarriott:

Jag har dragit slutsatsen att man under inga omständigheter ska äga en bil som inte i sin helhet omfattas av nybilsgaranti om man inte

a) skiter i fel som inte gör bilen heldöd eller

b) skiter i vad det kostar att laga om något går sönder.

Man ska INTE äga en bil som INTE omfattas av nybilsgaranti om man INTE skiter i fel som INTE gör bilen heldöd eller INTE bryr sig om vad det kostar. Kunde du inte få in några negationer till i det inlägget?

Ursprungligen av Hagelin:

Man ska INTE äga en bil som INTE omfattas av nybilsgaranti om man INTE skiter i fel som INTE gör bilen heldöd eller INTE bryr sig om vad det kostar. Kunde du inte få in några negationer till i det inlägget?

Detta är negativa tråden.

  • Oregistrerad
  • 2011-04-27 16:24
Ursprungligen av pmarriott:

Jag har dragit slutsatsen att man under inga omständigheter ska äga en bil som inte i sin helhet omfattas av nybilsgaranti om man inte.

Det enda rätta är att ha tjänstebil Om något mot förmodan händer kan man plocka ut bästa hyrbil och tuffa på som vanligt Alternativet är att köpa en 740 och om den går sönder gömma den på något industriområde där ingen letar

Vad fan är det för fel på folk egentligen? Ligger och får massage när massösen förkunnar att en liten grabb står och putsar min motorcykel med sin jacka. Det visar sig att han har gått förbi och kommit på iden att hälla ut sin läsk på min sadel. Tursamt nog blev han sedd och tvingad att torka upp. Varför? Jo, snorvalpen gillade inte Yamaha. Han var väl ca 9 år gammal. Man häpnar.

Ursprungligen av pmarriott:

Vad fan är det för fel på folk egentligen? Ligger och får massage när massösen förkunnar att en liten grabb står och putsar min motorcykel med sin jacka. Det visar sig att han har gått förbi och kommit på iden att hälla ut sin läsk på min sadel. Tursamt nog blev han sedd och tvingad att torka upp. Varför? Jo, snorvalpen gillade inte Yamaha. Han var väl ca 9 år gammal. Man häpnar.

Hahaha, det här måste du ju ändå se som lite humor ändå! Att en 9-årig pojkspoling inte gillar Yahama och får för sig att hälla läsk på den

Ursprungligen av PeeMaN:

Hahaha, det här måste du ju ändå se som lite humor ändå! Att en 9-årig pojkspoling inte gillar Yahama och får för sig att hälla läsk på den

Han ska ändå vara glad att det inte var jag som såg honom. Jag hade tvingat honom att slicka hela hojen ren.

Sparkade av halva nageln på lilltån igår kväll så det började blö...

med den lösa nageln har jag idag gått säkert 3 mil på arbetstid.

Fram emot 14 började det brinna i tån- kändes det som iaf....

Att ngt så litet kan göra så förbannat ont!

Ursprungligen av Goflorp:

Sparkade av halva nageln på lilltån igår kväll så det började blö...

med den lösa nageln har jag idag gått säkert 3 mil på arbetstid.

Fram emot 14 började det brinna i tån- kändes det som iaf....

Att ngt så litet kan göra så förbannat ont!

Det är ett jävulspåfund det där med naglar. Blev av med en hel på pefingret förra året och för ett par månader sedan åkte vänster stortå också!

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-05-05 07:50
Ursprungligen av Goflorp:

Sparkade av halva nageln på lilltån igår kväll så det började blö...

med den lösa nageln har jag idag gått säkert 3 mil på arbetstid.

Fram emot 14 började det brinna i tån- kändes det som iaf....

Att ngt så litet kan göra så förbannat ont!

Gjorde något liknande i februari, sparkade sönder stortånageln mot ett bordsben (ont) fick infektion och nageltrång (ont) och i går kväll när jag var nere i källaren och stökade så ramlade en 6V->220V transformator ner på den tån ONT! Jäklar vad SUR jag blev.

Tänder till på alla cylindrar när jag såg den här tråden!
http://www.99.se/feedback/286754-ar-tyckande-battre-vetande-pa-99-ar-det-varre-sa.html

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-05-04 09:08

Är smått förkyld och känner mig allmänt krasslig > : /

Bevaka tråden