Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac 4.05 lanserad

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi har fått in bra rutiner för uppdatering med backuper & versionshantering & uppladdning av nya filer/databaser som jag är väldigt nöjd med. Inte alls lika stor grej att uppdatera nuförtiden jämfört med förr - därav så många små uppdateringar.

Blir kul att jobba med en Designer från och med måndag - första tjejen i teamet dessutom!

Ursprungligen av ;:

Kul med 99-app!

Har ni använt vBulletins Mobile (vBulletin Community Forum - vBulletin Mobile FAQ) eller har ni utvecklat en egen fr scratch?

Bra beslut ta in en designutbildad människa.
hon kan nog tillföra mkt.

"Forum"-sidan är ju t ex en enda röra.

jag hittar ingenting här, det är dåligt separerat framför allt.
Det flyter liksom ihop.

Kanske kan vara en bra start....

Ursprungligen av ;:

Jag undrar bara om det verkligen ska vara en brun (3 nyanser av brunt...) menyrad? Grått vore snyggare

Brunt är det nya grå! Det finns inget mysigare än brunt.

Visas fortfarande felaktigt antal sidor under "Nya Inlägg".

  • Administratör
  • Lund
  • 2011-01-09 20:40
Ursprungligen av ;:

Ser verkligen fram emot ett mobilt 99.
sedan iPhonen och iPaden hamnade i mina händer har mitt 99ande sjunkit som en sten.
Antar att ni kommer att slå på stortrumman när det är dags att starta appstore för nerladdning?

Ursprungligen av thor:

Ser verkligen fram emot ett mobilt 99.
sedan iPhonen och iPaden hamnade i mina händer har mitt 99ande sjunkit som en sten.
Antar att ni kommer att slå på stortrumman när det är dags att starta appstore för nerladdning?

Jag ska se vad vi kan göra ang "stortrumman"!

1
Bevaka tråden