Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad tycker ni om Mac Office 2008?

Tråden skapades och har fått 214 svar. Det senaste inlägget skrevs .

MS Office på Windows slår alla ordbehandlare oavsätt OS. Tyvärr suger 2008 på mac enormt (ser inte ens ut som på PC utan har ett GUI som är helt knäppt) och tyvärr har jag inte hittat ngn riktigt bra ordbehandlare till mac

Ursprungligen av xtreme79:

MS Office på Windows slår alla ordbehandlare oavsätt OS. Tyvärr suger 2008 på mac enormt (ser inte ens ut som på PC utan har ett GUI som är helt knäppt) och tyvärr har jag inte hittat ngn riktigt bra ordbehandlare till mac

Microsoft Office 2011 är bekvämare och mer lättarbetat än vad 2010-versionen i Windowsmiljö är. Sedan är det ju faktiskt så att vi har olika krav på ordbehandlare. En del skulle hävda att OpenOffice är bättre än Microsoft Office.

Ursprungligen av Tobias Schelin:

Microsoft Office 2011 är bekvämare och mer lättarbetat än vad 2010-versionen i Windowsmiljö är. Sedan är det ju faktiskt så att vi har olika krav på ordbehandlare. En del skulle hävda att OpenOffice är bättre än Microsoft Office.

det finns ju verkligen alternativ för den som söker lite

Mellel är min favorit, liten rapp, enkel...
RedleX - Makers of Mellel, the word processor for Mac OS X

Prova vet ja ?!

Jag tycker Office 2008 funkar riktigt bra. Men ett riktigt Outlook i 2011 ska bli kanonfint!

Bröt ut fyra inlägg som egentligen inte hade med tråden att göra.

http://www.99.se/microsoft/280170-problem-med-sortering-i-excel.html

/Mod

Bevaka tråden