Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Komma ihåg senast på både musik och ljudbok

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av lappen71:

Ja du jag kan inte se var och hur jag ska få fram det den menyn.

Men det står ju där, mitt på bilden som du har bifogat.

"Kom ihåg plats"

De har kortat ner texten lite, jämfört med den dialogruta som visas när du bara väljer en fil.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2010-08-24 15:49
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Men det står ju där, mitt på bilden som du har bifogat.

"Kom ihåg plats"

De har kortat ner texten lite, jämfört med den dialogruta som visas när du bara väljer en fil.

Ok inte alls som Robo sa att det skulle vara en extra meny.

Ska vidarebefordra det till en kompis som inte har Mac och orkar/klarar inte av att använda nått program för att göra om till m4b

Ursprungligen av lappen71:

Ok inte alls som Robo sa att det skulle vara en extra meny.

Han sa inte att det skulle vara en extra meny. Han sa att det var en "pull down"-meny.

När du väljer en fil så är det en kryssruta, men när du väljer flera filer så blir det en "pull down"-meny där du väljer Ja eller Nej.

Ett råd är att läsa hela meningar och hela inlägg - inte bara läsa hälften och sedan dra en massa felaktiga slutsatser.

Edit:
Robo-x kallade det för pull down, jag skrev först dropdown. Kärt barn, många namn.

Ursprungligen av lappen71:

Ok inte alls som Robo sa att det skulle vara en extra meny.

Ska vidarebefordra det till en kompis som inte har Mac och orkar/klarar inte av att använda nått program för att göra om till m4b

Jag tror att det var precis som Rob sa.. (Men det blev på engelska, pull down = rullgardinsmeny)

Skönt att det löste sig!

//Stefan

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2010-08-24 16:02

Haha många kockar en jäkla soppa.

  • Medlem
  • 2010-08-24 22:31
Bevaka tråden