Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min LaCie 324 brummar

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-11-07 16:25

Jag har precis köpt en LaCie 324 från Inet data. Jag gillar skärmen förutom en sak och det är att den brummar. Min vanliga tur kan man väl säga.

Du som har en LaCie 324 brummar din skärm? Vet inte om brumma är ett rätt ord. Men det är en och samma ljudton som låter hela tiden, tills det att jag stänger av skärmen då försvinner ljudet. Till min förvåning så försvinner ljudet om jag sätter brightness på max, är inte det konstigt?

Jag känner nästan redan att det är för högt ljud som jag kommer att reta mig på och kommer att lämna tillbaka den. Synd för jag tyckte om den och det var ett bra pris.

Mvh
Cyber

Senast redigerat 2008-11-07 16:45
  • Medlem
  • International user
  • 2008-12-17 23:44

Hur gick det med den här? Fick du byta skärm eller köpte du nåt annat?
Funderar nämligen på en Lacie 324.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-12-18 21:17

Hej!

Jag lämnade tillbaka den till Inet och fick pengarna tillbaka. Skärmen var skarp och det var bra tryck i färgerna. Jag tyckte att skärmen var kanon men ändå så var det något som störde mina ögon. Kan inte förklara men jag fick nästan ont i dom. Sänkte ljuset men det var jobbigt ändå. Men ljudet klarade jag inte av, så det var därför som jag lämnade tillbaka den.

Så nu är jag tillbaka på ruta ett och ska hitta en ny skärm.

/Anders

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-01-08 19:01

Hej! Har en Lacie 324, och har inte haft något problem med störande ljud. Mycket bra skärm tycker jag.

1
Bevaka tråden