Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify invites

Tråden skapades och har fått 997 svar. Det senaste inlägget skrevs .

om det skulle vara så att nån har invites att dela ut så tar jag gärna en:)

permagnusgunnarsson@gmail.com

Ohhhh!!! En invite skulle jag också vilja ha.

e.lindberg at gmail punkt com

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-12-01 15:07

En invite hade blivit mycket uppskattad av min flickvän, hon börjar tröttna på mitt metaltunga iTunes-bibliotek. Tack på förhand!

Senast redigerat 2008-12-03 16:09
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-12-01 17:00

När jag läser tråden inser jag att jag inte längre vill ha en invite - tycker det är rätt lamt att snåla så förbannat med invites att det blir sånt tryck. Om det nu är det bästa sen skivat bröd för 99kr i månaden eller reklambaserat - varför förstöra det med någon slags lam hypa-upp-produkten-genom-begränsad-tillgång.

fick en invite ifrån spotify idag per mail Gissar att de delar ut lite igen. Verkar dock som man har mer funktioner med "betalt" abb.

Hepp

  • Medlem
  • 2008-12-03 14:26
Ursprungligen av Fredrics:

fick en invite ifrån spotify idag per mail Gissar att de delar ut lite igen. Verkar dock som man har mer funktioner med "betalt" abb.

Hepp

Finns den kvar??? Mejla i så den till fomas.torsberg@gmail.com är du snäller.

Tack <3

Ursprungligen av Fredrics:

fick en invite ifrån spotify idag per mail Gissar att de delar ut lite igen. Verkar dock som man har mer funktioner med "betalt" abb.

Hepp

Det är spotifys julklapp till de som har Premium, fram till jul delar de ut en invite per dag.
Spotify Premium, spread holiday joy with an invite - Spotify

Tack för inbiten jag fick igår. vem det än nu var

Letar invite

Om någon har en bunt Invites liggande tar jag mer än gärna emot en:)
Danne_wide@hotmail.com

Är det någon som har en invite över som de inte vet vad de ska göra med den får de jätte jätte gärna skicka den till mig på evol_(snabelA)hotmail.com så blir jag super glad!

Tackar massor på förhand!

EDIT: Är nu glad användare av Spotify.. Tack för inviten stfm!

Senast redigerat 2008-12-07 12:07
  • Medlem
  • International user
  • 2008-12-03 20:11

Hej, om det är någon som skulle villa donera en invite tar jag mycket gärna emot den. Skicka till ricke_evolution{ at }hotmail { punkt } com.

Tack!

hej!

Någon som vill vara jultomte och ge mig en julklapp?
skulle gärna ta emot en Invite!
skicka den isåfall till: henrik.collin{a}me.com

TACK!!

Kolla in omiPhone.se - rykten, nyheter och artiklar om iPhone. Där kan man vinna invites till spotify.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-12-04 08:44

Jag tar gärna emot en invite:
xxx@xxx.xx

EDIT: Nu har jag fått en invite.

Senast redigerat 2008-12-08 19:30

Tar gärna emot en invite på seb (kringla) limon.dk

Tack på förhand

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-12-04 17:18

Jag måste vara den siste som inte har en inbjudan till Spotify. Vill du rädda mig från skammen?

Edit: Jag är räddad från skammen. Tack!

Senast redigerat 2008-12-06 17:18

Om det är någon som har en invite över, så skulle det vara kul att kolla upp spotify

maila i så fall till pantherpower(at)me.com

Tack på förhand

Försöker igen!
Om det är någon som har en invite kvar som ni vill dela med er av så maila gärna till
tog bort min mailadress

Senast redigerat 2008-12-06 11:48

Invite sökes till övergiven musikälskare, fortfarande fast i det illegala gränslandet.

medsvindel snabel-a hotmail punkt com

Tack på förhand

  • Medlem
  • Kramfors
  • 2008-12-04 18:36

Har ingen någon invite över? Väntar med spänning
nysta2 snabela me.com

  • Medlem
  • International user
  • 2008-12-04 23:50

Gick precis in på Spotify.com, det verkar som att man kan registrera sig utan invites nu.

Annars har jag ytterligare fem invites att dela ut. Som förut, de första fem som PMar får dem.

Edit: Gone!

Senast redigerat 2008-12-05 12:04
Ursprungligen av shandar:

Gick precis in på Spotify.com, det verkar som att man kan registrera sig utan invites nu.

Annars har jag ytterligare fem invites att dela ut. Som förut, de första fem som PMar får dem.

"If you have an invite" står det ju.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-12-05 12:05
Ursprungligen av Kristofer:

"If you have an invite" står det ju.

Det gjorde inte det när jag gick in. När jag klickade på free (utan att vara inloggad på mitt riktiga konto) så togs jag till en vanlig registreringssida utan några frågor om invite koder.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-12-12 00:14
Ursprungligen av shandar:

Det gjorde inte det när jag gick in. När jag klickade på free (utan att vara inloggad på mitt riktiga konto) så togs jag till en vanlig registreringssida utan några frågor om invite koder.

Okej, har precis testat det här, det fungerar perfekt att registrera sig på Spotify free utan en invitation code om man är i Storbritannien. Vet inte varför, men det är bara att tacka och ta emot

De som väldigt gärna vill testa tjänsten kan testa att gå in på Spotifys hemsida via en engelsk proxy och registrera sig den vägen.

  • Medlem
  • 2008-12-05 10:13

De som PM:ar mig senast klockan 10:30 idag (fredag 5 dec) får en invite.

Ursprungligen av stfm:

De som PM:ar mig senast klockan 10:30 idag (fredag 5 dec) får en invite.

Tack så fruktansvärt mycket.
Äntligen får man prova.

  • Medlem
  • 2008-12-05 10:44

Jag utökar till klockan 11 idag.

Här finns en inbjudan över. PMa mailadress.

Skickat till jalla7 som var snabbast. Nu vare slut, men jag skickar vidare till de som PMade när jag får fler.

SKulle vara toppen!

mattias.egnell(@)gmail.com

Bevaka tråden